Inhoan polyester-mekkoja. Mistä saa esim. viskoosikankaisia mekkoja?
Mekkoja ei voi olla koskaan liikaa. Mutta mistä mä löydän viskoosi, puuvilla, pellavamekkoja - ei voi käyttää polyesteriä, tms. keinokuituisia mekkoja lainkaan.
Kommentit (14)
Esprit, Your Face, Tiger of Sweden, H&M, Zalando nyt ainakin. Plus ulkomaiset verkkokaupat.
ASOS, Zalando, La Redoute. Tuota viimeistä taitaa myydä Suomessa Ellos.
Tykkään puuvillamodaalista mutta eipä tunnu löytyvän. Nansokin siirtynyt muuhun.
Mietin samaa. Ei tunnu löytyvän oikein mistään. Olisin valmis maksamaankin jonkin verran tavanomaista enemmän, jos löytäisin tyylikkään mekon, joka ei olisi polyesteriä. Täällä on ehdotettu muutamia merkkejä ja nettikauppoja, mutta itse olen käynyt nuo merkit ja kaupat läpi, eikä niissä ole sopivia, vaan juuri niitä samoja polyesterikaapuja kuin kaikkialla muuallakin.
Tilaa Amazonista tai Ebaysta. Rekki.fi ja Emmy.fi kannattaa myös koluta läpi.
Marks & Spencer myy ainakin viskoosimekkoja. Oletko katsastanut Stockmannin valikoiman?
Viskoosikin on ikävä materiaali kun rypistyy.
mulla on klingeliltä yks kiva viskoosi mekko, vai olisko tunika..
Torilta olen ostanut paljon viskoosi vaatteita ulkomaalaisilta myyjiltä ja tosi halvalla vielä.
Vilan ja Vero Modan nettikaupoissa näyttää olevan viskoosimekkoja sekä puuvillasekoitemekkoja. Tyylikkäitä ja klassisia, aikuiselle naiselle sopivia malleja vieläpä.
Vierailija kirjoitti:
Viskoosikin on ikävä materiaali kun rypistyy.
Jos viskoosiin on lisätty esim 2% elastaania, niin eipä rypisty.
Joskus olen löytänyt ko matskua.
Gudrun Sjodenilta.