Mies ja kevätsiivous
Miehellä on kuumetta mutta silti se alkoi imuroida omasta aloitteestaan kun oli niin pölyistä, ja siitä tuli oikein perusteellinen imurointi ikkunanpuita ja sohvan rakoja myöten. Itse olen myös pahassa flunssassa, ja pystyin ainoastaan siirtelemään tavaroita pois edestä, ja välillä sekin oli liikaa ja oli pakko istahtaa lepäämään kun otti niin voimille. Miehellä valui hiki naamalta ja heikotti, mutta nyt on siistiä. :-) Mites teillä muilla, onko kevätsiivoukset hyvällä mallilla ja mitä miehenne on tehneet sen eteen?
Kommentit (6)
Sori, tämä oli omakohtainen kokemus tältä päivältä. :-) En ole myöskään lukenut mitään siivousketjua, joten en tiedä mitä tarkoitat.
Ap
Naisflunssassa kirjoitti:
Sori, tämä oli omakohtainen kokemus tältä päivältä. :-) En ole myöskään lukenut mitään siivousketjua, joten en tiedä mitä tarkoitat.
Ap
Awwwww! Viitsit potkia vielä eloakin tähän tekeleeseen vaikka sen on kuollut jo syntyessään! Niin suloista <3. Hengitä provo, hengitä!
Ja se kevätsiivous pitää tehdä sairaana, koska sinä niin vaadit, niinhän?
Vierailija kirjoitti:
No niin, miesasiatrolli liittyy joukkoon potkimaan. Nyt kunnon Gender War pystyyn niin kyllä tästä vielä potra provo saadaan perheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei olisi haitannut vaikka imurointi olis mennyt ens viikon puolelle, ja en olisi itse keksinyt että tässä kohtaa pitäisi imuroida oikein laajasti. Miestä häiritsi pöly, ja hän halusi että nyt kun allergiakausi on justiin alkamassa niin ei olisi ylimääräistä pölyä missään, sillä se pahentaa oireita. Aloitti tänään allergialääkkeen syömisen, ja harmitteli että tuli aloitettua ehkä liian myöhään, kun se pitäisi aloittaa viikko ennen siitepölyn saapumista ja tänne on tulossa jo alkuviikosta koivun siitepölyä. Mutta imurointi siis tapahtui täysin miehen aloitteesta.
Mulle tuli hyvä mieli siitä, että mulla on tuollainen mies joka ei pode miesflunssaa, ja siksi tein tämän aloituksen. :-) Ehkä myös saadakseni vertailukohtaa, että lusmuavatko muiden miehet vai ovatko jopa tällä tavoin oma-aloitteisia. Turhauttaa että tämä on teidän mielestä provo. Pidättekö siis mahdottomuutena, että yksikään mies imuroisi omasta aloitteestaan kuumeessa?
Ap
Voi että teit hienon provon tuosta siivousketjusta! Onnea!