Narsistin ote
Hei tarvitsisin tukea narsistista eroon pääsemiseksi.
2 vuotta ollut henkisesti rankkaa. Ja on mennyt myös fyysiseksi.
Kaikki alko pikku hiljaa pienillä asioilla kuten miksi tuollaiset vaatteet mihin olet menossa kenen kanssa kuka soitti yms. Urkittiin sähköpostia puhelinta tilejä. Alku oli hurmaavaa aikaa uusi suhde 1,5 vuoden jälkeen tytärkin tuli toimeen elämä oli normaalia. Tai siltä se tuntui tosi asiassa kettinki kaulassa oli jo kiristymässä.
Puolen vuoden jälkeen huomasin kuinka paljon ihminen joi joka viikonloppu, viikollakin kun oli työtön.
Minä sen sijaan hoidin lapsen koiran työt ja kodin. Mainitsin Alkon käytöstä josta kaikki sitten alkoikin. Ei tultu kotiin yöksi seliteltiin kun sammuttiin. Nielin nämä selitykset. Ensimmäinen pelottava tilanne sattui marraskuussa 2015 kun yrittäjä porukalla vietettiin pikkujouluja ja meidän tykö jäimme yöksi mies tuli kotiin ympäri kännissä. Sekunnin murto osassa hän haki keittiöveitsen ja ryntäsi kylpyhuoneeseen. Luuli että siellä on mies että minä petän häntä. Olin aivan paniikissa samoin kun yrittäjä ystäväni. Menin lukkoon soitin häkeen. Mies lähti ovesta ja minä jäin pelkäämään. Yritin Kait jo silloin päästä eroon suhteesta mutta rakkaus voitti. Tuli itkemään kuinka hän ei ymmärtänyt mitä siinä tilanteessa kävi ja hän ei muista tapahtunutta. Muitakin viikonloppuja oli kun riehui meidän yhteisessä kodissa heitteli tavaroita kantoi tv:n ja tietokoneen ulos yms. Jälleen olin paniikissa mietin mitä tällä kertaa olin väärin tehnyt. Paha olo alkoi kalvaa luita ja ytimiä myöden koitin olla mahdollisimman paljon töissä ja tyttäreni kanssa reissussa. Tuli kesä ja mies kävi ensimmäisen kerran käsiksi niin että menin paniikkiin sellaiseen paniikkiin että muistini meni jouduin raiskatuksi. Tästä se soppa eskaloitui niin pahaksi että sain turpaani huolella. Päivässä mies vie tavaransa asunnosta haukkui julkisesti. Olin henkisesti tässä vaiheessa jo niin loppu että mieleni kävi niin pohjalla mustassa aukossa josta ei olisi ulospääsyä. Tässä vaiheessa hain jo ammatti apua itselleni.
Mies tuli itkemään takaisin noin viikonpäästä lupasi lopettaa juomisen sanoi että mennään terapiaan. Kävimme kyllä terapiassa ja siitä jotain hyötyä olikin kunnes hän jälleen sekosi. Kävi kolmen naisen kanssa pettämässä valehteli minulle vaikka tiesin. Ero oli silloin selvä. Syyllistin itseäni, että minussa se vika on että tämä minun rakastamani ihminen minua näin kohtelee. Sanoin että riittää en enää jaksa silti otin aina takaisin. Tönäisi rappuset alas. Vaati valheenpaljastus testiä vaati keskenmenosta testiä.
Kysynkin nyt kuinka olette päässeet henkisesti eroon narsistista? Ja pahoittelut että teksti on rosoinen kauhealla agressiolla kirjoitin, kun tunteet niin pinnalla.