Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko kokenut sellaista vetovoimaa johonkin ihmiseen

Vierailija
13.04.2018 |

että et voi olla hänen lähellään ilman että kosketat häntä tai hakeudut ihan hänen lähelleen? Kerro hänestä jotain?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin työkaveriin tällaista vetovoimaa. Oltiin molemmat varattuja joten en koskenut häneen, mutta en voinut vastustaa kiusausta olla lähellä. Jos jossain tilanteessa sitten vahingossa koskinkin, se tuntui vahvalta psykofyysiseltä sähköiskulta.

Ihmisenä hän ei jälkikäteen ajateltuna ole mitenkään kovin erityinen, joskin älykäs ja hauska. Hänen tuoksunsa oli huumaava ja himosin häntä lähinnä fyysisesti, joten siinä taisi geenien lisääntymistarpeella olla näppinsä pelissä. Olin kuin psykoosissa parin vuoden ajan.

Vierailija
2/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja koen parhaillaan. Hän on ihminen, jota on pakko koskettaa ihan ohimennen joka kerta, kun tapaan hänet. Onneksi olen kyennyt ainakin tähän asti tekemään sen sillä tavalla luontevasti ja aika nopeasti, että ei mene ahdistavaksi lääppimiseksi.

En oikein tiedä hänen tunteistaan, ja ylitulkinnan vaara on melkoinen, mutta  minusta hän pitää kädestäni sadasosasekunnin pidempään kuin olisi tarpeellista, kun ojennan hänelle jotain tai hän minulle. Lisäksi tuntuu, että törmäilemme toisiimme ihan jatkuvasti ja tykkäämme istua lähekkäin. Todennäköisesti olen hänen mielestään vain mukava ja hauska ihminen, jonka kanssa on kiva olla, mutta minussa menee miljoona volttia sähkövirtaa aina kun kosketamme.

Pidän tilanteen mielelläni tällaisena. En halua suhdetta eikä se olisi edes mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli aikoinaan töissä mies, joka harrasti tuota, tuli lähes aina niin lähelle seisomaan, että esim. käsivartemme koskivat toisiaan, tai hipaisi olkapäätäni puhuessaan mulle tms. En tiedä oliko kiinnostunut minusta, toivon, että oli, minä ainakin olin hänestä.. Mutta kun itse olin ja olen edelleen naimisissa, niin eipä tullut koskaan mentyä tuon pidemmälle, vaikka mieli olisi tehnyt. Mies oli aivan järjettömän kuuma, ja ensimmäinen ajtukseni oli hänet nähdessäni, että tuon kanssa voisin hypätä sänkyyn vaikka heti.

Vierailija
4/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No uusi työkaveri.. Varattuja ollaan molemmat, mutta todella kuumottavaa olla hänen lähellään. Näen jo tuhmia uniakin hänestä:(

Vierailija
5/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ainakin yksi ihan kavereita ja pari siinä mielessä...

Tuon miespuolisen kaverin kanssa nähdään harvoin mutta silloin esim. istutaan lähekkäin, halaillaan yms. ja ikinä ei ole meidän välillä ollut muuta kuin kaveruutta.

Vierailija
6/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-äipät täällä kevätsatuilee. On lähteneet mahlat virtaamaan. ; )

Vierailija
7/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen takavuosilta, olin korviani myöten ihastunut firmamme it-tukimieheen, ja sitä kyllä koskettelin aina "vahingossa". Vieläkin nolottaa tempaukseni, mm. ohi kulkiessani (sellaisessa "ahtaassa paikassa" )painoin tissini tarkoituksella vasten hänen selkäänsä ynnä muuta mukavaa. Vaan eipä tuo näyttänyt siitä pahemmin häiriintyvän.

Vierailija
8/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kosketan ihmisiä joista pidän, vaikken ole sillä lailla kiinnostunut. Toivottavasti kukaan ei ymmärrä väärin.

Vierailija
9/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös ollut kuolettavan ihastunut työkaveriini. Olimme molemmat varattuja, mutta selvää oli, että vetovoima oli molemminpuolinen. Mies osasi hillitä itsensä paremmin, mutta myönnän että itse pari kertaa kosketin häntä tarkoituksella jollakin ihmeen tekosyyllä. Näin hänestä jatkuvasti unia ja tilanne oli aivan hirveä, sillä olin samaan aikaan onnellisen rakastunut mieheeni. Työtehtävämme onneksi muuttuivat ja kun välimatka kasvoi, ihastukseni lakkasi.

Vierailija
10/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse taisin olla eilen sellainen kun törmäsin mieheen joka jo bussissa alkoi tehdä itsestään numeroa vieressäni hermostuneesti isoon ääneen ja mitä " mitä nyt miehet tekee kun haluaa naisen huomiota" kaikki tietävät sen soidinpelin omalta kohdaltaan. toivottavasti. jäimme sitten samalla pysäkillä poiskin ja hän meni kauppaan jonne olin itsekin menossa. sitten jäin miettimään salaatin kohdalla ostoksian ja hän tuli viereeni ja kurkotteli ohitseni toista salaattia sanoen "anteeksi, mun on ihan pakko saada toi salaatti tosta kun mun tekee sitä tosi paljon mieli :)" siinä iholla kurkotteli. vastasin toki flirttiin "ihan vapaasti vaan otat kun mieli kerran tekee :)" sitten kuumotteli jo niin paljon että ... enpäs kerro mitä sitten kävi ;)

Kevättä rinnassa :D

Vierailija
11/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kosketan ihmisiä joista pidän, vaikken ole sillä lailla kiinnostunut. Toivottavasti kukaan ei ymmärrä väärin.

Ymmärtäisin väärin. Kyllä kosketus on jotain niin intiimiä minulle ainakin. :)

Mutta jos näkisin että sama ihminen koskettelee kaikkia, niin hänen kosketus menettäisi merkityksen.

Vierailija
12/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet yllättäen vaikenee näistä. haluaa vissiin kuulla miten nainen reagoi tohon "kosketteluun" ja lähentely yrityksiin kiinnostavan naisen kohdalla. no, riippuen miehestä ja tilanteesta, mut usein se tuntuu aevan ihanalta <3

Vierailija
13/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, työpaikan isokullinen toimari on usein työntänyt kovan etumuksensa peppuani vasten ja kerran mukamas horjahtanut ja puristanut samalla utareista. Pari kertaa olemmen naineet miehen huoneen sohvalla muiden lähdettyä ja tämän jälkeen aina tätä peliä. Seuraavaa nusaisutuokiota odotellessa. Olen sinkku, mutta hän on varattu. Tänään taas vaikutti kuumottavalta, mutta tilasuutta ei oikein tullut, kun porukka häiritsi.

Vierailija
14/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, työpaikan isokullinen toimari on usein työntänyt kovan etumuksensa peppuani vasten ja kerran mukamas horjahtanut ja puristanut samalla utareista. Pari kertaa olemmen naineet miehen huoneen sohvalla muiden lähdettyä ja tämän jälkeen aina tätä peliä. Seuraavaa nusaisutuokiota odotellessa. Olen sinkku, mutta hän on varattu. Tänään taas vaikutti kuumottavalta, mutta tilasuutta ei oikein tullut, kun porukka häiritsi.

Ja sitten sä heräsit peräkammarissasi

Vierailija
15/23 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta työpaikoillani 20 vuotta vanhemmat miehet ovat tunteneet minuun. Onneksi näillä on vaimot, joten olen voinut todeta että jos tää ei lopu nyt, vaimo saa tietää. Siihen on loppunut.

Vierailija
16/23 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
17/23 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

❤P****❤

Maailman kaunein ja ihanin nainen. Enempää en kerro.

Vierailija
18/23 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/23 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, jopa äänensä puhelimessa aiheuttaa niin suurta mielihyvää että sitä kuuntelisi vaikka hän lukisi puhelinluetteloa.

Vierailija
20/23 |
04.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up