Hei sinä, jolla on paljon nuorempi mies - pelkäätkö kovastikin rupsahtamista, ryppyjä, sellua tai alleja
Mun töissä on yks 50v nainen, jolla on 36 vuotias mies. Kummastelen vaan sitä, että tuo nainen yrittää näyttää ja pukeutua kolmekymppiselta. Onkohan sekään kivaa, että joutuu pelkäämään koko ajan?
Kommentit (12)
Minä en pelkää, koska en millään keinolla voi näyttää 30-vuotiaalta.
Satsaan kyllä laadukkaaseen ihonhoitoon ja liikun paljon.
En pelkää. Luulen tuntevani mieheni sen verran hyvin, ettei se minua jätä rupsahtamisen takia. Kyllä se tiesi mihin se lähti kun mun kanssa naimisiin meni. Ja jos nyt niin sitten tapahtuukin, en mä sille mitään voi. Turha huolehtia etukäteen asiasta, joka ei luultavasti koskaan edes tapahdu. Ja samanikäisetkin puolisot jättää kumppaneitaan jatkuvasti milloin mistäkin syystä, ei se ikä mikään tae ole parisuhteen pysyvyydelle.
En, koska miehet vanhenevat siinä, missä naisetkin.
Olisi varmaan mielenkiintoista elää elämää, jossa pitäisi pohtia työkaverien ulkonäköä ja/tai heidän miestensä ikää.
Ehkä hän tykkää muutenkin pukeutua silleen eikä pelkästään miehensä takia. Mulla ei ole miestä eikä tule, mutta tykkään pukeutua "nuorekkaasti" ts. farkkuihin ja t-paitaan.
Ja oletko aivan varma, että nainen pelkää? Arvelen, että heillä on paljon muita(kin) syitä olla yhdessä kuin naisen epätoivoinen rimpuilu nuorekkaana pysymiseksi. Ettet nyt oo vähän kade? ;)
Mieheni on minua 12 vuotta nuorempi, olen huolestuneena seurannut hänen rupsahtamistaan. Pitäisikö vaihtaa nuorempaan?
En, koska mieheni arvostaa ja rakastaa minussa muita asioita kuin mahdollisia ryppyjäni tai niiden puuttumista. Raha ei ole yksi niistä - hänellä on sitä enemmän kuin minulla.
"pukeutua kolmikymppiseltä." Sanavalinta on linjassa sisällön kanssa.
Olin varmaankin kolmekymppisenä joko viisikymppisen näköinen tai nyt viisikymppisenä kolmekymppisen näköinen; pukeutumistyyli on ollut kokoajan samanlainen.
En. Kun ei ole hirveän kaunis, on saanut miehen, joka arvostaa naisessa muuta kuin ulkonäköä. Joskus tuntuu, että vaatimattomamman näköiset naiset saavat parhaat miehet.
Vastausten kitkeryyden perusteella ap osui aika arkaan paikkaan... :D
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä luin tätä ihan ulkopuolisena, kun mulla on pari vuotta vanhempi mies. Satun myös olemaan aika kaunis nainen, tosin 40+ jo. En silti edes yhtään ärtynyt tuosta, että vaatimattoman näköiset saavat parhaat miehet. Jäin sitä miettimään. Hmmm.. ei se ole mahdotonta. Mulla ainakin on ollut kimpussa ihan puhtaasti ulkonäöstä kiinnostuneita miehiä hirveästi. Tarkka sai olla, ettei sellaista ota.
Mutta siis, painovoima tosiaan tavoittaa meidät kaikki. Kaikkien parisuhteeseen se ei vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Missä sä näet kitkeryyttä? Minusta tässä on ollut ihan asiallisia vastauksia. Onko sun itsesi jotenkin vaikea ymmärtää tai hyväksyä ikäeroa parisuhteessa?
Henkilökohtaisesti en pelkää yhtään. Jokainen rupsahtaa varmaan jossain vaiheessa enemmän tai vähemmän. Mieheni ei valinnut minua epätoivoisuuttaan, vaan koska haluaa olla kanssani, olisi varmasti halutessaan saanut jonku nuoremman ja kauniimmankin.
Suosittelen keskittymään jatkossa enemmän omiin asioihin, jos työkaverisi on tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on, niin se ei varmaankaan ole sinulta pois millään lailla?