Mitä kaikkea olisit valmis tekemään, että puolisosi olisi onnellinen?
Kommentit (14)
Opettaisin hänelle kaikki kikkani onnellisena olemiseen, eli lähinnä luopumaan turhista odotuksista.
menemään yhdessä tarvittaessa terapiaan
Yhteinen onni on omakin onni. Tarkalla tasolla kysymykseesi on hankala vastata. Riippuu paljon suhteen laadusta ja sitoutuneisuudesta.
Siis tottakai jokainen on vastuussa omasta onnestaan, ei sitä kukaan muu hoida. Voin toki lähteä terapiaan/hoitoon mukaan jos sinne tukea haluaa.
Itse olen onnellinen, jos muistaa edes pienesti joskus, keittää kahvit tai tuo suklaapatukan kotimatkalla.
Rakastamaan häntä niin ylä- kuin alamäissä.
senhän jo luvattiinkin kirjoitti:
Rakastamaan häntä niin ylä- kuin alamäissä.
Sori, (alamäessä).
Olen valmis tekemään ja antamaan aivan kaikkeni jos sillä puolisoni on onnellinen.
En mtn. Kaikki vastuussa itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Olen valmis tekemään ja antamaan aivan kaikkeni jos sillä puolisoni on onnellinen.
Tekisitkö myös epämiellyttäviä asioita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisitkö myös epämiellyttäviä asioita?
Tekisin, ja teenkin.
Olen mm. luvannut miehelle että hän saa käydä huorissa jos hänestä tuntuu siltä, että hän kaipaa muita virikkeitä. Miehellä ei ole kokemusta seksin saralla kuin parista naisesta, joten hänestä tuntuu että häneltä puuttuu kokemuksia. Tällä tavalla ei tarvitse pelätä että mies aloittaa ns. oikean suhteen. Vielä ei ole mies toteuttanut tätä... Saapa nähdä milloin tämä päivä koittaa.
Ei ole mun tehtävä täyttää toisen odotuksia, varsinkaan jos en ole niistä tietoinen. Toki arjessa huomioin, mutten lähde hakemaan kuuta taivaalta.
keittää kahvit, en muuta