Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syntyvyyden laskun oikeat syyt

Vierailija
10.04.2018 |

Olen syntynyt lamaan ja lapsuus oli kurjaa, kun koskaan ei ollut rahaa mihinkään ja vanhemmat purkivat stressinsä meihin lapsiin. Täytettyäni 18v. alkoi toinen lama. Taloustilanne on koko elämäni ollut siis kurja ja lisäksi me kolmekymppiset olemme palkkakuopassa. Voisitteko päättäjät ja yritysjohto tajuta, että näillä palkoilla ei perhettä tehdä?

Hävetkää varsinkin te 50-60v yritysjohtajat, jotka olette itse saaneet kunnollista palkkaa, mökit ja veneet on maksettu! Miksi ette halua, että omat lapsenne saa kunnollista palkkaa? Meidän sukupolvella ei tule koskaan olemaan varaa kesämökkiin.

Itse tekisin mieluusti vaikka isommankin perheen, mutta huonon rahatilanteen lisäksi tukiverkko puuttuu. Omat 55v vanhempani eivät edes pientä koiraa suostu hoitamaan, koska "jokainen hoitaa omansa". Muualla kylä kasvattaa ja lapsiin suhtaudutaan myönteisesti, vaan ei täällä. Isovanhemmat haluaa rusinat pullasta ja tehdä vaan ne kivat jutut lastenlasten kanssa ja vain silloin ja sen aikaa kun se heille sopii, vaikka itse ovat saaneet runsaasti hoitoapua. Itsekin asuin viikonloput mummolla.

Siinä ne oikeat syyt, miksi syntyvyys on laskussa. Puoliso löytyy melkein jokaiselta ikäseltäni, mutta näillä spekseillä ei ole järkevää tehdä lasta.

N29

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän