Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa selkokielellä onko köyhillä ja sairailla nyt asiat huonommin Suomessa kuin ennen tai

Vierailija
10.04.2018 |

onko näköpiirissä olojen huononnuksia? Olen lievästi vammainen ja minulla on tällä hetkellä ihan hyvin rahaa tukina. Onko pian tulossa huononnuksia? Mikä puolue on paha? Mikä on hyvä? Jos haluaa auttaa vammaisia, sairaita ja köyhiä? Minulla on äänioikeus.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän