Ajatus seksistä oman miehen kaa inhottaa
Vauva syntyi vuosi sitten, seksi loppui raskaaksituloon. Kohta siis kaksi vuotta ilman. Yhtään ei harmita. Mieskään ei painosta. Meillä oli kyllä ongelmaa jo aiemmin, lähinnä niin, että mua ei kiinnostanut ja seksin jälkeen olin vihainen. Pääseekö tilanteesta yli?
Kommentit (11)
Pääsee yli. Unohtaa vaan koko seksijutun, niin pian se ei vaivaa ollenkaan ja voi elää ihan tyytyväisenä.
Ei pääse yli.
Sama tilanne täällä, mutta huomattavasti pidempi aika ilman seksiä.
Tuskin miestä harmittaa ettei harrasta seksiä kanssasi,eiköhän sillä ole jo pirteä rakastajatar
Seksipalstalla on käynnissä keskustelu aiheesta. Siellä esitetty ratkaisu oli, että sinun pitää keskittyä miehesi nautintoon ja antaa hänelle nautintoa, niin alat itsekin haluta.
Tosin siellä roolit oli toisin päin eli mies se haluton, mutta sehän ei ratkaisua muuta. Eihän?
Vierailija kirjoitti:
Tuskin miestä harmittaa ettei harrasta seksiä kanssasi,eiköhän sillä ole jo pirteä rakastajatar
Jännä kuinka täällä aina väitetään näin, kun todellisuus yleensä on aivan muuta.
Paljon harvempi mies hakee sitä seksiä muualta mitä palsta luulee.
Meillä kanssa oltu muutama vuosi ilman seksiä, mies ei puhu asiasta mitään. Jotkut asiat, joissa on vaikeuskerrointa tarpeeksi, niin pysyvät puhumattomina. Tottunut olen ja helpottanut asiaa omin pikku kätösin.. Lapset pieniä ja velkaa rutosti, niin ei tästä niin vaan lähdetä..
Meillä kävi samoin. Aika siirtyä kinkynpään vaiheeseen suhteessa. Ruoska käteen ja käske se sika roiskimaan omat liemensä. Ajan mittaan mies ehdollistuu innostumaan tuosta korvaavasta toiminnasta. Siinä vaiheessa hän on jo luultavasti valmis hoitamaan lasta silläväkin kun käyt tekemässä lisää vaikka turkin lomalla.
Jos mieskin on seksittömyyteen tyytyväinen, niin ei ongelmaa. Muuten tuo on ehkä vähän epäreilua päättää toisen puolesta, että se on loppu nyt. Ongelmiin löytyy yleensä jokinlainen ratkaisu.
Meillä mies ei ole halunnut juurikaan enää pariin vuoteen. Mikäköhän auttaisi?
Haluatko ylipäänsä kenenkään kanssa seksiä? Siis oletko aseksuaali?