Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolla ja tyttöystävällä samana päivänä juhlat!

Moliere
10.04.2018 |

Kansalaiset, Medborgare!

Vaimoni ja minun 10. vuosipäivä lähestyy ja olen suunnitellut kivan kynttiläillallisen kotona kolmen ruokalajin tarjoiluineen. Tänään kuitenkin tajusin, että olin varannut samalle päivälle tyttöystäväni syntymäpäivänsä kunniaksi ruotsinmatkan laivalla, jonka vuoksi ilmoitin toimistolle ottavani pari lomapäivää. En voi sanoa vaimolleni lähteväni työmatkalle kun olen aikaisemmin jo luvannut tehdä vuosipäivästämme ikimuistoisen! Voinko viedä molemmat naiset risteilylle? Tyttöystäväni kyllä tietää vaimostani, mutta vaimo ei saa tietää tyttöystävästä. Mitenhän saisin vaimoni välillä harhautettua, jotta pääsen viettämään aikaa myös tyttöystäväni kanssa?

Täällä käy ymmärtääkseni paljon aikuisia naisia jotka voisivat ehkä auttaa ongelmani kanssa? Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5/5

Vierailija
2/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Tilanteesi kuulostaa kieltämättä kinkkiseltä. Ehkä voisit viedä tyttöystäväsi myöhemmin risteilylle tai mihin tahansa haluatte, ja viedä vaimosi nyt sinne risteilylle.

Ystävällisin terveisin

Vierailija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä heidät kahdestaan ja jää itse kotiin kynttilöinesi!

Vierailija
4/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaan samalle risteilylle. Saatte ikimuistoiset juhlat!

Vierailija
5/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväs varmaan ymmärtää jos sanot et sun pitää viedä vaimo nyt kun on vuosipäivä. Ja onnee muute sikana vuosipäiväst! 10 vuotta on pitkä aika. Paras pitää jatkoski tyttikses vaimolt salas että toi teidä ihana suhde jatkuu!!

Vierailija
6/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikimuistoiseen vuosipäivään tarvitaan juuri nuo elementit: aviomies, rakastajatar ja risteily. Ehkä vielä pikanttina lisänä norovirus, herpes ja anoppi.

Vierailija
7/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole mun mies.

Vierailija
8/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystäväs varmaan ymmärtää jos sanot et sun pitää viedä vaimo nyt kun on vuosipäivä. Ja onnee muute sikana vuosipäiväst! 10 vuotta on pitkä aika. Paras pitää jatkoski tyttikses vaimolt salas että toi teidä ihana suhde jatkuu!!

Kiitos onnittelusta ja neuvosta, mutta ikävä kyllä tyttöystävä ei taida sietää enää kun joutuu jatkuvasti sivuun vaimon takia. Kumpaakaan ei siis oikein voi jättää kotiin.. Ellen itsekin sitten jää.

-Aloittaja

Vierailija
9/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin sika! Ottaa aivoon tälläiset monen naisen miehet! Pitäis hirttää palleista ja kasturoida ja heittää pataan ja ajaa päälle!!!!

Ai että kun pistää vihaks!! Senkin sovinisti fasisti natsi!

Vierailija
10/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Senkin sika! Ottaa aivoon tälläiset monen naisen miehet! Pitäis hirttää palleista ja kasturoida ja heittää pataan ja ajaa päälle!!!!

Miksi raivoat trollille?

Vierailija
11/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet tietysti tyttöystävän kanssa kahden risteilylle. Vaimon kanssa ehdit viettää kynttiläillallisia milloin tahansa. Syytä työnantajaa suunnitelman muutoksesta ja aikataulusotkusta.

Vierailija
12/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaivannut mitään moralisaarna vaan neuvoja.

-Aloittaja

Vierailija
13/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Moliere!

En ymmärtänyt siis että mikä oli se ongelma?

T. Simone De Beavouir

Vierailija
14/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kesäheila? lähdette kimpassa invahytissä Tarttoon.

Vierailija
15/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko käydä myös niin että vaimo ja tyttis lähtee allergiahytissä reissuun ja sika jää kotiin?

Vierailija
16/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdet tietysti tyttöystävän kanssa kahden risteilylle. Vaimon kanssa ehdit viettää kynttiläillallisia milloin tahansa. Syytä työnantajaa suunnitelman muutoksesta ja aikataulusotkusta.

Kuulostaa ihan hyvältä idealta, mutta olen itse tavallaan työnantajani, sillä yhtiön osakkaana omistan tämän yksikön firmasta. Lisäksi vaimo on hyvin kiinnostunut kaikesta työhöni liittyvästä kun itse toimii kotiäitinä, niin ei voi töissä oikeen tehdä salaa mitään, vaikkei minulla mitään velvollisuutta olekaan kertoa kaikkea vaimolle.

Niin ja haluaisin itsekin vuosipäivästämme ikimuistoisen ja ihanan. Jo lapsena minuun juurtui isän oppi, että tärkeää on arvostaa vaimoa ja pitää vaimosta huolta.

-Aloittaja

Vierailija
17/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi Moliere!

En ymmärtänyt siis että mikä oli se ongelma?

T. Simone De Beavouir

Ei tämä ole mikään vitsi, pidän vain Molieren näytelmistä ja siksi valitsin tuon nimimerkikseni.

Vierailija
18/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikimuistoiseen vuosipäivään tarvitaan juuri nuo elementit: aviomies, rakastajatar ja risteily. Ehkä vielä pikanttina lisänä norovirus, herpes ja anoppi.

Ehdotan vielä ex-rakastajatarta parin lehtolapsen kanssa sekaan suuria uutisia kertomaan. Siitä ei enää vuosipäivä unohtumattomammaksi voi muuttua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi