Mitä tautia tämä on? Voiko influenssa olla ilman kuumetta?
Lihakset ja nivelet kamalan kipeät, varsinkin jaloissa, pää kipeä, keuhkot kipeät ja yskittää. Limaa kyllä irtoaa jonkun verran. Lämpöä enimmillään 37,2 vaikka on kuumeinen olo.
Kommentit (6)
Mulla oli a-virus reilu kk sitten (todettiin ihan testillä). Lääkäri sanoi, ettei mulla voi olla a-virus, jos olisi olisin huonommassa kunnossa. Oireet oli kuume 37-37,3, pää oli oudon tuntuinen, jalat ja kädet särki, pahoinvointi tai kuvottava olo ja väsymys.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli a-virus reilu kk sitten (todettiin ihan testillä). Lääkäri sanoi, ettei mulla voi olla a-virus, jos olisi olisin huonommassa kunnossa. Oireet oli kuume 37-37,3, pää oli oudon tuntuinen, jalat ja kädet särki, pahoinvointi tai kuvottava olo ja väsymys.
Kestikö kauan? Minä oon just lomalla, ärsyttää jos koko loma menee sairaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lihakset ja nivelet kamalan kipeät, varsinkin jaloissa, pää kipeä, keuhkot kipeät ja yskittää. Limaa kyllä irtoaa jonkun verran. Lämpöä enimmillään 37,2 vaikka on kuumeinen olo.
Meillä vastaava oli just rs-virusta, tai lääkäri epäili sitä vahvasti.
Meneekö ohi ilman antibiootteja?
Vierailija kirjoitti:
Lentääkö páská? Jos lentää, niin kyseessä voi olla "leijona 79"-tyyppinen páskátauti? Siinä kun pérsé laulaa kuin konekivääri, alkaa hymy hyytyä melko nopeasti. Reikä hellänä, itku kurkussa.
Jos lentäisi niin olisin sen aloituksessa kertonut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö ohi ilman antibiootteja?
Tehoaako antibiootit viruksiin?