Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En oikeasti olisi uskonut että olen tällainen... stalkkasin IRL yhtä miestä

Vierailija
09.04.2018 |

Pidän häntä aika huonona seurana itselleni ja olen tarkoiteksella alkanut vieroittaa itseäni. En ole ollut pariin, kolmeen kuukauteen yhtään yhteydessä. Nyt tuli hirveä ikävä ja seksin halu eikä ole mitään hyvää korviketta tällä hetkellä. Menin kauppakeskukseen joka on hänen asuntonsa vieressä ja stalkkasin, onko valoja päällä ja liikettä ym... Lisäksi olen jostain syystä ihan varma, että yksi tyttö jonka näin kauppakeskuksessa jatkoi matkaansa sinne. Kaunis kuin mikä ja sopisivat tosi hyvin yhteen. Sitten olin ihan rikki siitä.
Hyvä sentään etten soittanut enkä mennyt ovelle, mutta aloin vasta kotimatkalla miettiä, miten voinkaan olla aika säälittävä. Olisi ihan hirveän noloa jäädä kiinni tuollaisesta käytöksestä. Siis ihan kuin joku huumeiden käyttö, tämä ihastus ja pakkomielle! Aikansa pystyy vastustamaan tahdonvoimalla, sitten menee tekemään jotain ihan älytöntä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, oletteko te tehneet moista? Mitä suosittelisitte tähän hoidoksi? Olen varma, että parin päivän sisään on pakko nähdä sitä jollain verukkeella. Haluaisin estää sen.

Luulin että olisin päässyt jo eteenpäin, kun niin hyvin on mennyt. Ap

Vierailija
2/3 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa keino on poistaa kaikki yhteystiedot puhelimesta ja sillai, mutta eihän se riitä mihinkään jos asuu lähellä ja voi mennä mestoille kytistelemään :(   

Netissäkin liian helppo stalkkailla, jos on julkisia tilejä somessa.

Ikävä tilanne kertakaikkiaan johon ei ole oikein mitään lääkettä. No lähestymiskielto ehkä, mutta ehkei kuitenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa keino on poistaa kaikki yhteystiedot puhelimesta ja sillai, mutta eihän se riitä mihinkään jos asuu lähellä ja voi mennä mestoille kytistelemään :(   

Netissäkin liian helppo stalkkailla, jos on julkisia tilejä somessa.

Ikävä tilanne kertakaikkiaan johon ei ole oikein mitään lääkettä. No lähestymiskielto ehkä, mutta ehkei kuitenkaan.

Ihmeekseni olen netissä stalkkailun onnistunut välttämään kokonaan. En kylläkään käytä some- tilejä muutenkaan kuin todella vähän. Ainoa mikä mua nyt estää lähestymästä on pelko, että on oikeasti joku uusi tyttöystävä tullut sillä välin kun olen ollut poissa, ja olisi todella hirveää joutua torjutuksi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme