Miks ette käy tokmannilla? Sieltä saa ihan kaikkee ja halval
Mitä järkee ostaa vaikka 100e mikroo kun sen saa 40e tokmannilta.
Kommentit (49)
Aina joskus käydään Tokmannilla. Viimeksi, kun kävin, huomautin siitä, miten kaupassa aina premium-tuotteeiden hinnat ovat "unohtuneet" hyllynreunasta. Sanoin, että kuluttajana suoraan sanottuna suututtaa. Jos tilanne ei ole seuraavaan kertaan mennessä korjaantunut, otan yhteyttä kuluttajansuoja-asiamieheen.
Vtuttaa se väärin hinnoittelumeininki vaan siellä. Tuote on alennuksessa, mutta kassajärjestelmä ottaa siitä täyden hinnan. Kusetuksen makua!
monta krt käynyt niin kirjoitti:
Vtuttaa se väärin hinnoittelumeininki vaan siellä. Tuote on alennuksessa, mutta kassajärjestelmä ottaa siitä täyden hinnan. Kusetuksen makua!
Joo, tämä myös.
Se sotkuisuus ja sekavuus, ammattitaidottomat myyjät, joissakin paikoissa se kiinakaupan kuminhaju - sen verran on tullut käytyä, että eipä enää juurikaan haluta mennä!
Käyn kyllä joskus Tokkalla, mutta suututtaa se tahallinen hinnoittelupolitiikka. Hyllynreunassa joku hinta ja kassalla sitten paljon kalliimpi. Tätä tapahtuu niin usein, ettei voi olla sattumaa. Olen akanut suhtautua hyvin epäilevästi kyseiseen puljuun tämän vuoksi.
Tarjoustuotteita tulee ostettua, ne on edullisia+ yhdet hyvät rukkaset ja kypärän lapselle olen sieltä löytänyt.
Meidän paikkakunnalla Tokmannissa on tosi pätevä ja huolellinen myymäläpäällikkö.
Varmuuden vuoksi tarkistan hinnat aina kuitilta, eikä mua -ainakaan vielä-ole ole väärin rahastettu.
Käyn kerran viikossa ostelemassa tarjoustuotteita ja muutakin.
Myymälä on siisti ja muutenkin hyvässä kuosissa.
Noista hinnoista sen verran että se mikä hintalapussa hyllyssä näkyy on se millä tuote pitää myydä ulos. Kassa ei voi alkaa ottamaan korkeampaa hintaa.
Tori.fi:stä saa mikron kympillä tai joka ilmasex.
Se nimi v*tuttaa. Tarjoustalo oli parempi.
Lähin Tokmanni on linnuntietä yli 100 km päässä. Voisi tulla aika kalliiksi käydä siellä ostoksilla, etenkin kun en omista autoa.
Vierailija kirjoitti:
Lähin Tokmanni on linnuntietä yli 100 km päässä. Voisi tulla aika kalliiksi käydä siellä ostoksilla, etenkin kun en omista autoa.
Etpä kyllä mitään menetä, täällä on kolme tokmannia 10 km sisällä ja tulee käytyä lähinnä pesuaineita ostamassa tarjouksesta.
Pitää olla tosi hintatietoinen, kun Tokmannilla ostaa. Jotkut asiat on halpoja, jotkut taas sikakalliita. Joku supertarjoukseksi mainostettu saattaa olla muissa kaupoissa normihinta. Mutta joo, joskus tekee löytöjä.
Melko usein tuli käytyä, mutta viime kerran jälkeen vältän ainakin tätä paikallista liikettä, kun kävelin ovesta sisään ja tuulikaapissa oli ne päivän tarjoukset. Katsoin, että legot -20%. Ostin sellaisen ja myöhemmin huomasin, että en ollut saanut alennusta. Ehdin vielä kauppaan kysymään asiasta, niin sanoivat, että se on vain verkkokaupasta. Kysyin, että lukeeko siinä niin ja löysin kyltin uudestaan ja lukihan siinä, pienemmällä tosin, että ainoastaan Tokmanni.fi, ei verkkokaupasta, kuten väittivät. Kysyin, että eikö tuo ole harhaanjohtavaa mainontaa, kun on laitettu tuonne liikettä koskevien mainosten joukkoon, niin sain vain töykeää tuhahtelua ja vastaamattomuutta.
Käyn Tokmannilla nyt, kun se tuli Selloon noin vuosi sitten. Kivoja tarjouksia esimerkiksi meikeistä, myös ihan hyvälaatuisia vaatteita, astioita, siivoustarvikkeita yms.
Vierailija kirjoitti:
Meidän paikkakunnalla Tokmannissa on tosi pätevä ja huolellinen myymäläpäällikkö.
Varmuuden vuoksi tarkistan hinnat aina kuitilta, eikä mua -ainakaan vielä-ole ole väärin rahastettu.
Käyn kerran viikossa ostelemassa tarjoustuotteita ja muutakin.
Myymälä on siisti ja muutenkin hyvässä kuosissa.
Mitä ihmettä löydät sieltä viikoittain ostettavaa?
Mä ostan sieltä kaikki vaatteeni.
Minä ostan sieltä aika paljon pesuaineita. Samalla tulee katsottua mitä muuta sieltä löytyy. Joskus on hyviä tarjouksia. Se Tokmanni missä minä käyn, ottaa kyllä hinnat ihan oikein. Kaupoissa otan aina kuitin ja tarkistan sen.
Vierailija kirjoitti:
Se nimi v*tuttaa. Tarjoustalo oli parempi.
Meillä Hyvinkäällä nykyinen Tokmanni on jotenkin "liian siisti". Aikoinaan kun oli Tarjoustalo, se oli toki sekainen ja liian pienissä tiloissa. Mutta sieltä saattoi tehdä oikeasti löytöjä, ja halvalla. Nyt Tokmanni on jotenkin liian "ruodussa" ja tylsä. Ostin kyllä halvalla kukkasipuleita, saa nähdä tuleeko niistä kukkia. Ihanaa oli, kun toissa sunnuntaina olin lähes ainoa asiakas siellä ;)
Täällä on citymarket ja tokmanni vierekkäin ja melkein kaikki, ellei ole tarjouksessa niin on cittarissa edullisempaa.