Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus joutunut jäämään töistä pois menkkojen takia?

Vierailija
08.04.2018 |

Mä en kovin helpolla pääse töissä vessaan...ja just alkamassa. Työskentelen yksin ja pelkään etten pysty olemaan juoksematta useamman kertaa vessassa, mitä teen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet aiemmin selvinnyt kuukautistesi kanssa työpaikalla ja muissa menoissa? Jos ovat runsaanpuoleiset tai laittavat vatsan sekaisin ja siten vaikeuttavat pärjäämistäsi, kävisin juttelemassa asiasta lääkärin kanssa.

Itse en ole koskaan ollut töistä tai koulusta pois, vaikka kuukautiseni ovat runsaat ja usein kivuliaatkin. Kipulääkkeillä ja supertamponi + side -yhdistelmällä olen selvinnyt, vaikka joskus on ollut todella lähellä sotkea kaikki paikat, koska itse pääsen päivän aikana vessaan yhden ainoan kerran, ellen saa sumplittua erikoisjärjestelyjä.

Vierailija
2/2 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on runsas vuoto, käytätlö ibuprofeenia? Se auttaa vähentämään vuotoa. Mä otan esim. 3 x 200 mg päivän aikana.

EN ole joutunut olemaan pois töistä, mutta luennolta kylläkin. Mulla oli joskus nuorena niin, että saattoi nousta hieman lämpöä kuukautisten ekana päivänä, ja muutenkin oli aika voimakkaat oireet (kova kipu, heikotus, ripuli).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä