Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko eronnut yli 40-vuotiaana ja onnistunut vielä löytämään uuden?

Vierailija
08.04.2018 |

Minkä ikäisen löysit? Oletko nainen vai mies?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini löysi uuden miehen ja meni naimisiin lähes 60-vuotiaana enkä usko tuon edes harvinaista olevan.

Vierailija
2/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tässä ero vielä tulisi, en katsoisi loppuikänäni miehiin päinkään. Huh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnistunut. Olen nainen, nyt 41v. Erosin nelikymppisenä pitkästä liitosta (17v).

Löysin eron jälkeen reilu 3kk:n kuluttua miehen, vaikka olin päättänyt jatkaa elämääni ilman parisuhdetta keskittyen vain lapsiin ja omaan rauhalliseen elämään. ”Maailmankaikkeus” päätti toisen ja kohtasin hengenheimolaisen, ihmisen jonka kanssa kaikki toimii ja on sellainen yhteys, etten ole sitä koskaan aiemmin kohdannut aiemmissa suhteissani. Nyt olen aikuisessa ja tasapainoisessa suhteessa, saan osakseni arvostusta ja elämä tuntuu hyvältä tämän ihmisen kanssa. Olisiko ”salaisuus” siinä, että ollaan jo aikuisia, elämää ja kokemusta on takana, osaa arvostaa asioita eri tavalla kuin nuorempana. Ymmärtää kuinka arvokasta on saada kokea tämänkaltaisen suhteen vielä tässä vaiheessa.

Vierailija
4/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt. Sopimattomia on tullut vastaan vuosien mittan, mutta nyt ymmärrän jo, ettei kannata edes yrittää parisuhdetta, jos ei ole yhteisiä arvoja ja elämäntapoja.

Vierailija
5/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä vielä löytää sen ensimmäisenkin, miksi ei siis toista.

Vierailija
6/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.Ja menin naimisiinkin sen löytöni kanssa. Ei löytynyt baarista tai  deittipalstalta.

Vierailija
7/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse, mutta äitini on. Äiti sai minut nuorena ja isäni kuoli kun olin 9-vuotias. Äiti kasvatti minut yksin aikuiseksi asti. Uuden rakkauden löysi 56-vuotiaana, oikein ihanan miehen jonka vaimo oli kuollut joitakin vuosia sitten. Ovat onnellisia yhdessä ja samanlaista onnea toivon itsellenikin...

Vierailija
8/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. En.

Vierailija
9/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on löytänyt, osa ilmeisesti hakee, mutta ei onnistu.

Vierailija
10/10 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tässä ero vielä tulisi, en katsoisi loppuikänäni miehiin päinkään. Huh!

Nunnanahan elelisit... heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi