Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan kihloihin

Vierailija
08.04.2018 |

Anteeksi pieni avautuminen.

Tai jonkun muun lupauksen tulevasta. Minulle esim. kihlaus olisi nimenomaan tätä ja alan itse olemaan siinä iässä, että haluan olla jo yhdessä miehen kanssa, jonka kanssa hankkia mahdollista jälkikasvua (jos lapsia on tullakseen, haluan olla alle 30). Rakastan miestäni ja hänkin on aiemmin sanonut haluavansa naimisiin ja lapsia, mutta ei ole pitkään aikaan puhunut aiheeseen liittyvästä.

En haluisia asiaa suoraan töksäyttää, jotta asia ei tule minun istuttamana ajatuksena. Tuntuu jotenki pahalta seurata vierestä kun muut ikätoverini menevät kihloihin, naimisiin ja hankkivat ensimmäisiä lapsia. Olen toki tällä hetkellä suhteeseemme tyytyväinen mutta tuntuu, että pikkuhiljaa haluan suhteelta jo jotain hieman vakavampaa. En halua huomata joku aamu että olen "tuhlannut" aikaani.

(Mies 26 ja itse hieman nuorempi, asumme yhdessä ja meillä on yhteisiä lemmikkejä, joku kuitenkin kysyy)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi miestä. Jos mies kieltäytyy kosinnasta tai ei osaa päättää määräajan kuluessa, sitten eroatte. Toinen mahdollisuus on uhata erolla, koska suhde ei etene, ja toivoa, että mies hädissään ymmärtää kosia. 

Miksei nykyajan nuoret osaa perusasioita? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla