Kokemuksia EMP.fi naisten vaatteista? Ovatko kuinka tiukkaa kokoa?
Ärsyttää kun tuolla ei oo kunnon kokotaulukkoa vaatteille, vaan ainoastaan tuollainen yleinen kokotaulukko. Onko kellään kokemuksia noista vaatteista, että ovatko kuinka tiukkaa mitoitusta? Jos vaikka miettii 5XL kokoa, niin luulisi että on jo todella iso, mutta kun katoin tuota yleistä kokotaulukkoa niin ei mikään järjettömän isolta vaikuta.
Kommentit (8)
On tiukkaa. Minä tilaan aina kokoa isomman, kuin tavallisesti käytän ja on sopiva.
Onhan siellä monenkin vaatteen kohdalla kokotaulukko juuri kyseisestä vaatteesta. Itse olen tilannut sieltä paljonkn. Jotkut topit esim. ovat melko niukkoja, mutta takit ovat vastanneet hyvinkin normaalimitoitusta.
XL -takki oli oikeasti XL, oli maininta reilu mitoitus.
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä monenkin vaatteen kohdalla kokotaulukko juuri kyseisestä vaatteesta. Itse olen tilannut sieltä paljonkn. Jotkut topit esim. ovat melko niukkoja, mutta takit ovat vastanneet hyvinkin normaalimitoitusta.
niin lukee joku rinnan leveys ja hihan pituus.. kauheenapa noilla tiedoilla mitään tekee. pitäs olla selvästi merkitty rinnanympärys, vyötärönympärys jne
Itse oon tilannu kaksi takkia, joista oli kyllä kokotaulukot. Kannattaa katsoa ne tarkasti jos on! Yleensä käytän kokoa L mut toisessa M oli just sopiva. Tulivat nopeasti ja laadusta tykkäsin. Toisen paksuus yllätti, kuvittelin tilanneeni "välikausitakin" mut on kyllä ihan talvipomppa.
Yleisesti ottaen on kyllä aika tiukkaa, pieniä kokoja. Kannattaa lukea tuotteen käyttäjäarvostelut. Tilaan haluamastani vaatteesta pari kokoa sovitukseen.