Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pettäminen - voiko intuitioon luottaa?

Vierailija
08.04.2018 |

Jos toinen ei ole jäänyt rysänpäältä kiinni mutta useista pienistä asioista 1,5 vuoden aikana niin kannattaako intuitioon luottaa?

Kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tietää, toisaalta pettäjä harvemmin itse tästä kertoo itse. Minulla on ollut aavistuksia monesti vastaavista asioista, jotka on myöhemmin osoittanut oikeiksi. Millaisia merkkejä on ollut ilmassa? Jotkut ihmiset aistivat herkemmin asioita, mutta toki omat pelot voi aiheuttaa tiettyjä olettamuksia ja tiettyjen merkkien näkemistä paikoissa jossa niitä ei ehkä ole.

Vierailija
2/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta intuitioon kannattaa luottaa en jaksaisi olla suhteessa jossa ei ole molemminpuolista luottamusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta henkinen pettäminen on paljon pahempaa kuin fyysinen! Eli jos miehellä erittäin läheinen nainen ystävänä jonka kanssa keskustelevat jne. on se paljon pahempaa kuin joku jyystäminen ja nainti jonkun sutturan kanssa. 

Vierailija
4/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki omituiset tilanteet johtuvat toisista naisista.

Mies keksii välillä pieniä valheita ilmeisesti peittääkseen jäljet. On mm tavannut eksäänsä minulta salaa yms.

Eikä eksän tapaamisessa olisi mitään pahaa, mutta tekee tuollaista selkäni takana.

Viihteellä käy usein.

Vierailija
5/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäksi jatkuvat hiiva yms tulehdukset alapäässä ovat tulleet tämän suhteen myötä.

Ap

Vierailija
6/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70% viestinnästä on sanatonta.Luota intuitioosi, alitajuntasi koittaa kertoa sulle asioita.

Vierailija
7/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luottaa intuitioon.

Vaikkei olisi fyysistä niin henkistä voi olla.

Molemmat yhtä pahoja.

Vierailija
9/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luottaa, vaikkei se varmaa tietoa vastaakaan. 

Omalla kohdallani se intuitio lopulta vahvistui varmaksi tiedoksi.

Vierailija
10/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luottaisin jossain määrin intuitioon. Tietysti riippuu myös omasta taustasta, lapsuudesta ja aikaisemmasta parisuhdehistoriasta, että "toimiiko" se intuitio oikein.

Vaikea tilanne. Sinulle jää päätettäväksi, että jäätkö suhteeseen vaikka mitään konkreettista ei ole tapahtunut vai luovutatko. Luottamus ei jokatapauksessa suhteessanne ole kunnossa.

Vierailija
11/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kieltää kaiken, mutta en usko enää tippaakaan.

Ap

Vierailija
12/12 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luotan intuitiooni aina. Mun exä hyppäs avioliiton viimeiset vuodet baareissa, heräilin öisin tuskaisena ja hikisenä, vahva epäily missä oli ja mitä tekemässä. Ja muutaman vuoden päästä erotessamme, myönsi lukuisat baaripanot eli intuintioni oli oikeassa.