Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on Facebook täynnä kuvia

Vierailija
07.04.2018 |

Kuinka naiset on kavereidensa kanssa ravintoloissa pitämässä hauskaa. Mulla ei ole kavereita enkä saisi edes mennä ravintolaan kun mies sen kieltää. Taas vaan kotona kuten aina.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kieltää? Miten ja miksi?

Vierailija
2/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kieltää? Miten ja miksi?

Kieltää kun itse on absolutisti eikä voi käyttää alkoholia. Ja mä olen taloudellisesti tavallaan miehestä riippuvainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot aikuinen etkä olet holhouksen alaisena, niin ei se sitä voi kieltää mitenkään. Vaikka teillä olis lapsiakin, niin molemmat vanhemmat vuorollaan. Jos ei käy, niin sitten ei voi mieskään mennä roskista pidemmälle.

Vierailija
4/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ajattelee omilla aivoillaan ja sitten on ihmisiä kuten ap.

Vierailija
5/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oot aikuinen etkä olet holhouksen alaisena, niin ei se sitä voi kieltää mitenkään. Vaikka teillä olis lapsiakin, niin molemmat vanhemmat vuorollaan. Jos ei käy, niin sitten ei voi mieskään mennä roskista pidemmälle.

Ei mies koskaan käykään missään muualla kuin töissä.

Vierailija
6/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla ei vaan ole niitä kavereita.

Ei edes sellaisia, joita vois miehen kiellon vuoksi feidata.

Vierailija
7/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Sä valitset miehesi joka päivä.

Vierailija
8/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen Facebook-kuvia sä ammattivalittaja katselet, kun sulla ei ole yhtään kaveria?

Vierailija
9/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehei.. mitään tämmöisiä sopimuksia ole olemassakaan, että toinen voi biletellä yksinään. 

Tai sitten mieskin voi lähteä yksinään ex temporee etelän lomalle ja jättää eukon kotiin ihmettelemään.

Sinkkumies

Vierailija
10/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa on tylsää. Menee rahat & juopuneena ja unisena täytyy raahautua kotiin. Kuunnella akkojen turhia juttuja, boring. Ajattele se niin, että kotona sä saat päättää mitä itse ajattelet ja rahat säästyy. Viiniä voi siemaista myös kotona. Kurjaa jos mies sen sulta estää. Kapinoi häntä ja hommaa itelles joku kerta pullo viiniä ja nauti.

Vierailija
11/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse tunne sellaisia viittäkymppiä lähestyviä naisia, jotka viettäisivät lauantai-iltansa ravintoloissa "pitämässä hauskaa kavereiden kanssa".

Enkä usko, että ammattivalittajakaan tuntee.

Vierailija
12/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas nyt taas.

Mikä saisi sinut lopettamaan tämän ruikuttamisesi?

Vierailija
13/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tehnyt tänään varmaan parikymmentä aloitusta. Teetkö sä ikinä mitään muuta kuin päivystät täällä haukkumassa miestäsi?

Vierailija
14/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä harmi ettei mies päästä sua ravintolaan. Olisi tosi hauska nähdä, millä lailla sä pitäisit sitä hauskaasi.  :)

Vierailija
15/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä harmi ettei mies päästä sua ravintolaan. Olisi tosi hauska nähdä, millä lailla sä pitäisit sitä hauskaasi.  :)

Ihan kuin muutkin ihmiset ja kyllä mun Facebook kaverit käy välillä ravintoloissa, ovat tosin n 40v.

Vierailija
16/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, mun facessa ei ole yhden ainoaa sellaista kuvaa...

Vierailija
17/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin muutkin ihmiset ja kyllä mun Facebook kaverit käy välillä ravintoloissa, ovat tosin n 40v.

Mutta kun sulla ei ole kavereita. Ei sellaiset voi käydä ravintolassa joita ei ole edes olemassa.

Vierailija
18/18 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun sulla ei ole kavereita. Ei sellaiset voi käydä ravintolassa joita ei ole edes olemassa.

No ne on tuttuja esim lapsen harrastuksen kautta, sukulaisia tai muutama entinen koulukaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan