Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joka ketjuun tulee aina joku pätemään sillä, että hänellä menee fantastisesti?

Vierailija
06.04.2018 |

Ketjun aloitus: X:llä on ongelma. Johon hän kaipaa apua. Eipä aikaakaan, kun ketjuun ilmestyy joku sanomaan, ettei hänellä ole koskaan vastaavaa ongelmaa ollut. Että hänellä menee tosi hienosti. Miksi? Voitko oikeasti niin huonosti, että tällä tavalla yrität nostattaa itsetuntoasi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakehu haisee joillakin niin pahasti, että pitää tulla tänne tuulettamaan.

Vierailija
2/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla taustalla heikko itsetunto jota pönkitetään menestyksellä, palkalla jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää provojen yli, ei niihin tarvitse takertua. Ketjua voi jatkaa keskustelemalla asiasta ja ilmaisemalla oman mielipiteensä, eikä välittää jonkun umpitampion itsekehuista. Anna olla, älä välitä, muuten saat olla jatkuvasti pahoittamassa mieltäsi. Koita olla välittämättä.

Vierailija
4/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. humble bragia näkee usein. Suhtaudun kyllä todella epäillen jokaiseen, joka suoraan tai verhotusti mainostaa asioidensa olevan niiiiin hyvin. Normaali-itsetuntoisella ihmisellä ei ole sellaiseen tarvetta. Ja tämä siis ketjuissa, joissa ap:llä on lähtökohtaisesti jokin ongelma.

Vierailija
5/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska osa ihmisistä on erittäin huonon itsetunnon omaavia itsekeskeisiä mulkkuja.

Vierailija
6/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyppää provojen yli, ei niihin tarvitse takertua. Ketjua voi jatkaa keskustelemalla asiasta ja ilmaisemalla oman mielipiteensä, eikä välittää jonkun umpitampion itsekehuista. Anna olla, älä välitä, muuten saat olla jatkuvasti pahoittamassa mieltäsi. Koita olla välittämättä.

Fiksu ohje! Tätä olen miettinyt, koska samat tyypit tuntuvat yleensä jäävän jankuttamaan sitten pitkään.

Vierailija
7/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä ole mitään tämmöistä ongelmaa havainnut. Ei mulla kyllä mitään muitakaan ongelmia ole. Onneksi.

Vierailija
8/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollaset ihmiset ovat livenä vielä rasittavampia. Tunsin joskus yhden, oli kyllä ärsyttävää seuraa.

Vierailija
9/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tollaset ihmiset ovat livenä vielä rasittavampia. Tunsin joskus yhden, oli kyllä ärsyttävää seuraa.

No varmasti! Pakko olla aika itsekeskeinen kehdatakseen käyttäytyä noin.

Vierailija
10/10 |
06.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää ehkä piristää kaikkien Suomimasismaailmanonnellisinkansa-tyyppien mielialaa. Että jos mulle taviksellekin on käynyt näin, teillekin voi käydä. Aina ei tarvitse hautoa itsemurhaa tai alkoholisoitua vaan voi tehdä elämällään jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän