Haluaako mieheni musta eroon?
Hän on sopinut koko kesäksi töitä toiselle paikkakunnalle. Nähdään korkeintaan viikonloppuisin, jos silloinkaan (mulla vuorotyö).
Lisäksi hän on katsellut itselleen ulkomaanmatkaa kesää ennen. Ei ole kertonut mulle sanallakaan, että on ajatuksena lähteä matkalle.
Mun kanssa ei ole suunnitellut mitään matkoja mihinkään ja jos johonkin lähdetään, niin aloite matkasuunnitteluun tulee aina multa.
Alkaako nää olee jo eron merkkejä, kun vapaaehtoisesti haluaa vaimostaan eroon yli 3 kuukaudeksi.
Miten te muut suhtaudutte siihen, että puoliso matkustaa yksin tai suunnittelee matkoja vaan itselleen? Ja vieläpä kertomatta siitä sanallakaan. Ja lähtisi yksin, ei kavereiden kanssa. Tää on mulle jotenkin ihan uus tilanne.
Ja en stalkannut, vaan aukes matkasivustot, kun menin meidän pöytäkoneelle.
Kommentit (17)
Yksinmatkalle kirjoitti:
Up.
Mitä miehet edes tekee YKSIN reissussa?
Panee kauniita ja nuoria naisia.
Kyllä mäkin lähtisin jos mulla ois puoliso joka ei puhu mun kans ja kysy multa mun ratkaisuja vaan märisee niitä nettipalstoilla.
Ja rakkaus ja parisuhde ei kärsi eikä kolahda tollasesta, sen sijaan kyttäämisestä ja luulottelusta se saattaa kärsiä ja se on sitten lopun alkua.
Mutta jokainen loppu on uuden alku, muuten, onko sinulla omaa elämää vai vaan puolison puolikkaana eläminen?
niinpä niin, harvassa on onnelliset liitot ja suhteet! Onneksi olen itse aikoinaan osannut lähteä huonosta liitosta, päivääkään en ole katunut ratkaisua. Nautin todella paljon kun saan elää ja olla yksin ,asua rauhassa ja olla pitkin ja poikin :D ei enää ikinä ketään äijän käppyrää mun katon alle :D otan tässä saunan jälkeen vähän viintä ja luen hyvää kirjaa, ihana hiljaisuus ja rauha, kukaan ei ole naama norsun vitulla vieres :)
Vierailija kirjoitti:
niinpä niin, harvassa on onnelliset liitot ja suhteet! Onneksi olen itse aikoinaan osannut lähteä huonosta liitosta, päivääkään en ole katunut ratkaisua. Nautin todella paljon kun saan elää ja olla yksin ,asua rauhassa ja olla pitkin ja poikin :D ei enää ikinä ketään äijän käppyrää mun katon alle :D otan tässä saunan jälkeen vähän viintä ja luen hyvää kirjaa, ihana hiljaisuus ja rauha, kukaan ei ole naama norsun vitulla vieres :)
Mulla on hyvä parisuhde ja voin ottaa niin viiniä kuin viskiä kultani kainalossa tai ilman. Se toisen naama on usein peilikuva sun omasta naamastasi. Mäkätys ja vahtiminen ja sensellainen toiselle syö parisuhteen. Täydelliset ihmiset ovat usein yksinäisiä sinkkuja, me vajavaiset rakastamme puolisossamme sitä mitä meillä ei ole ja sitä mitä hänellä on.
Tiedoksenne, että olen kiinnostunut mieheni asioista ja kuulumisista. Hänen tapansa on vaan ikävästi se, että jättää mulle kertomatta paljon asioita, tekee päätöksiä (jotka vaikuttaa meidän yhteiseen elämään) edes puhumatta mun kanssa ensin.
Tarve ulkomaille lähtöön ei ole nuoret ja kaniit naiset, sellainen löytyy kotoa. En ole mikään elämääni kyllästynyt keski-ikäinen vaan elämäniloinen nuori nainen.
En loisi kenenkään lompakolla, vaan raadan jokaisen käyttämäni euron eteen ihan töissä. Olemme tasavertainen pari, suunnilleen samoilla tuloilla. Silti tuntuu, että mies kaikilla päätöksillään ajautuu tahallaan kauemmas musta. Olemme käyneet monet keskystelut aiheesta, mutta silti aina vaan tulee uusia ikäviä yllätyksiä. Hän on myös alkanut elää taas vaihetta "mä meen/mä teen" kun ennen se oli "me voitais mennä" tai "mentäislö yhdessä".
Lisäys: mulla on enemmän omaa elämää kuin äijällä. Mulla on muitakin ihmissuhteita, hänellä ei.
Vierailija kirjoitti:
Loisitko kenties miehen lompakolla?
Mikä ihme saa jonkun kysymään tällaista täysin irrelevanttia jokaisessa parisuhteita käsittelevässä keskustelussa? Miksi se kiinnostaa? :D
Ei tulis mieleenikään hankkia lapsia hänen kanssaan. On ollut luottamus niin koetuksella pitkään, et ei ei ei.
Kun mies haluaa, hän ottaa. Jos haluaa eroon niin kertoo.
Entäs jos on yllärimatkaa sulle katsonut?
Täältä turhaan vastauksia haet. Juttele ukkos kanssa.
Kai sä ap ymmärrät et tää on tilaisuus sulle. Testaa elämä ilman miestäsi. Mitä ei tiedä niin ei haittaa. Testaa pari muuta miestä tai mies per kuukausi. Minusta tuo on jo lupa olla vapaa ja kokeilunhaluinen kun miehesi suunnittelee 3 kk omaa työ- ja lomareissua. Älä ota paineita että sun pitäis matkustaa miehesi perään, ota vapauksia.
Ei se mitään yllätysmatkoja suunnittele koskaan. Ikävä kyllä.
Ei hänen kans voi puhuu, ku suuttuu heti, jos kysyn "liikaa" hänen elämästään.
Joskus tuntuu, että olen ihan yksi, vaikka luulin löytäneeni maailman ihanimman miehen ja parhaan ystävän. :(
On ainakin ajatuksissaan muualla.
Pakkaa kamas ja häivy kun herra on omilla matkoillaan.
Vaikka kuinka sattuisi.
Up.
Mitä miehet edes tekee YKSIN reissussa?