Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies lupailee paljon mutta mitään ei tapahdu käytännössä!? Olen pitänyt häntä ystävänä.

Vierailija
05.04.2018 |

En ymmärrä hänen käytöstään.
Olemme hyviä ystäviä ja tapaamme harrastuksen merkeissä.
Voin puhua hänelle kaikesta.
Tukee ja auttaa tarvittaessa.
Tuntuu todella turvalliselta ihmiseltä, jonka kanssa minun ei myöskään tarvitse olla mitään enempää tai vähempää.
Olemme olleet ihastuneita jollain tapaa toisiimme, on ollut läheisyyttä ja olemme viettäneet välillä aikaa hänen luonaan ja nukkuneet yhdessä muutaman kerran.
Mutta jätimme sen sikseen ja olemme edenneet rauhallisesti. Ei paineita.
Ei pelkkä ystävänä oleminen minua haittaa mutta turhat lupaukset haittaavat.
On pyytänyt syömään ja muutenkin ehdottanut yhteistä tekemistä välillä.
On perunut joka kerta jollain syyllä.

No pitkästä aikaa ehdotin itse ja hän oli innoissaan ja heti mukana.
Nyt kun päivä läheni, niin ohimennen kertoi että hänellä on muuta tekemistä, ei pahoitellut eikä mitään. Tämänkin kertoi vasta kun itse otin päivän esille.

Olen loukkaantunut ja muutenkin minulla on todella kipeä historia etten oikein halua riskeerata ja olla epäluotettavien ihmisten kanssa tekemisissä. En voi luottaa hänen sanaansa enää kun sama tapahtuu aina vaikka muuten onkin todella ihana henkilö.
Kuitenkin, mistä muistakin asioista hän puhuu, tarkoittamatta niitä kuitenkaan?

En vain ole varma mikä hän oikeastaan on ja kannattaako, pitää etäisyyttä nyt.
Harmittaa, sillä hyvin harvoin päästän muutenkaan ihmisiä kovin helpolla pinnan alle enää, pelko valtaa taas mielen.
Saatan ylireagoida mutta inhoan tunnetta kun tuntuu, että vedätetään vaikka kyseessä saattaa olla ihan oikeasti sellainen tilanne ettei vain pääse.
Mutta kun ei ole todellakaan ensimmäinen kerta..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä on kerran ystävä niin älä sitten haihattele muuta vaan pysy siinä ystävyyden tasolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa seksiä, ei enempää, ja toivoo että jossain vaiheessa luovutat ja annat ilman, että miehen pitäisi vaivautua kunnon treffeille ensin.

Itselläni ainakin ollut monia täysin samanlaisia "ystäviä".

Vierailija
4/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
5/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavan tutulta kuulostaa ja tätä on tosiaan käynyt useammankin miehen kanssa. On jo muutenkin todella turhauttavaa olla aina itse se joka ehdottaa näkemistä/keksii tekemistä ja sitten mies peruukin treffit suurin piirtein vartin varoitusajalla "yllättävän" esteen takia. Yleensä se syy on vielä just sellainen, että voi oikeastikin pitää paikkansa, joten eipä siihen oikein mitään voi sanoa vaan pitää niellä se pettymys ja toivoa että mies itse ehdottaisi uusintaa. Yleensä ei ehdota vaan taas se jää mun vastuulle ja sitten pahimmassa tapauksessa koko tilanne käydään uudelleen läpi. minä ehdotan näkemistä, mies sanoo joo ja sitten mies peruu.

Enää en jaksa tuota pelleilyä.

N41

Vierailija
6/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavan tutulta kuulostaa ja tätä on tosiaan käynyt useammankin miehen kanssa. On jo muutenkin todella turhauttavaa olla aina itse se joka ehdottaa näkemistä/keksii tekemistä ja sitten mies peruukin treffit suurin piirtein vartin varoitusajalla "yllättävän" esteen takia. Yleensä se syy on vielä just sellainen, että voi oikeastikin pitää paikkansa, joten eipä siihen oikein mitään voi sanoa vaan pitää niellä se pettymys ja toivoa että mies itse ehdottaisi uusintaa. Yleensä ei ehdota vaan taas se jää mun vastuulle ja sitten pahimmassa tapauksessa koko tilanne käydään uudelleen läpi. minä ehdotan näkemistä, mies sanoo joo ja sitten mies peruu.

Enää en jaksa tuota pelleilyä.

N41

Kyllä on turhauttavaa. En minäkään jaksa pelleilyä ja ajattelin sen miehelle sanoa kun hänet seuraavan kerran nään.

Mutta kaikista vähiten ymmärrän sen, että minkä helvetin takia HÄN itse ehdottaa yhteistä tekemistä (tämä oli ensimmäinen kerta kun itse tein aloitteen ja ehdotin).

N. 8/10 asioita jää toteuttamatta miehen takia.

Jopa on luvannut auttaa minua yhdessä todella tärkeässä asiassa mutta mitään konkreettista ei ole tapahtunut.

Harrastuksesta sentään pitää kiinni ja on välillä auttanut jos on ollut jotain akuuttia.

Aina halunnut tukea ja laittelee viestiä, kyselee miten voin.

En vain siedä tällaista ja hän on sellainen ihminen josta vähiten haluisin uskoa epärehellisyyttä kun on ollut kunnollinen.

Ei vihjaile/vonkaa seksiä tms vaan ihan ystävänä voimme olla ja keskustella.

Mutta olen ollut väärässä. En ole niin tärkeä kuin on antanut ymmärtää. Ei haittaa se. Mutta tosiaan että antaa ymmärtää jotain mikä ei pidä paikkaansa on väärin.

Ap

Vierailija
7/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen.

Vierailija
8/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin suoraan itse.

Vierailija
9/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan mistä on kyse. Ihmisellä voi olla monia syitä käytökseensä. Tuo esimerkiksi muistuttaa minua eräästä vanhasta ystävästä, joka oli masentunut. Sopii aina innoissaan asioita, koska niitä oli jotenkin helpompi kuvitella itsensä tekemässä kun asia ei ollut heti edessä. Mutta sitten päivän koittaessa koki voimattomuutta ja perui. Suutuin monta kertaa, kunnes kertoi masennuksesta. Sinun ystävääsi voi vaivata sama, tai sitten kyse on ihan jostain muusta. Kysymällä selviää.

Vierailija
10/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on Valehtelia!!

Vierailija
11/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan mistä on kyse. Ihmisellä voi olla monia syitä käytökseensä. Tuo esimerkiksi muistuttaa minua eräästä vanhasta ystävästä, joka oli masentunut. Sopii aina innoissaan asioita, koska niitä oli jotenkin helpompi kuvitella itsensä tekemässä kun asia ei ollut heti edessä. Mutta sitten päivän koittaessa koki voimattomuutta ja perui. Suutuin monta kertaa, kunnes kertoi masennuksesta. Sinun ystävääsi voi vaivata sama, tai sitten kyse on ihan jostain muusta. Kysymällä selviää.

No on hänellä kova työtaakka, sen tiedän ja yrittää levätä mahdollisimman paljon vapaa-ajalla mikä on hyvä ja toivon hänelle pelkkää hyvää toipumiseen.

Mutta kuitenkin esimerkiksi tässä tapauksessa toinen ihminen meni edelleni.

Kiva, että näkee tärkeitä ystäviä mutta ei edes pahoitellut. Ilmoitti vain.

Olen sanonut, etten halua olla hänelle taakka todellakaan ja ymmärrän hänen työpaineet ja väsymyksen. Olen sanonut, ettei tarvitse ottaa paineita minun tapaamisesta mutta ei kyllä luvata turhiakaan.

Ristiriitainen juttu ja olen loukkaantunut vaikka haluan ja yritän ymmärtää.

Ap

Vierailija
12/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa seksiä, ei enempää, ja toivoo että jossain vaiheessa luovutat ja annat ilman, että miehen pitäisi vaivautua kunnon treffeille ensin.

Itselläni ainakin ollut monia täysin samanlaisia "ystäviä".

Tämä. Jos mies olisi hullaantunut tai aidosti kiinnostunut niin hän olisi tehnyt aloitteen suhteen syventämiseksi jos olette nukkuneetkin yhdessä ja molemmat vapaita sieluja. Nyt mies jahkailee ja vartoo josko tärppäisi.

"He's just not that into you..."