Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko epänormaali nainen, kun puolustan porukassa aina alakynnessä olevaa naista?

Vierailija
05.04.2018 |

Olen huomannut, että naiset käyttäytyvät usein hyvin hyökkäävästi, kun itse liityn porukkaan, jossa on sekä naisia että miehiä. Naiset liittoutuvat minua vastaan lähes poikkeuksetta. Itseäni tämä hämmästyttää, sillä itse taas olen sellainen, että puolustan aina naista, jos tämä joutuu ilkeilyn kohteeksi. En myöskään koskaan ole halunnut "viedä" kenenkään miestä ja olen aina ollut sen naisen puolella, jonka mies on yrittänyt iskeä minua tämän naisen selän takana. En siis ole ikinä lähtenyt mukaan tällaiseen vaan huomauttanut minua iskeville varatuille miehille, että heillä on nainen ja että se on väärin, mitä he tekevät. Nämä miehet ovat yllättäen kunnioittaneet minua näiden sanojeni jälkeen ja ihmetelleet, että olen niin erilainen kuin muut naiset. Toki minä siitä olen imarreltu, mutta toisaalta se taas on hyvin surullista, että tällaista pidetään epänormaalina, kun sen pitäisi olla päinvastoin normaalia, että kukaan ei halua "viedä" toiselta kumppania.

Minusta naisten pitäisi puhaltaa enemmän yhteen hiileen ja kohdella toisiaan kunnioittavammin. Miksi se on niin vaikeaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin juuri pitääkin mennä että löytyy vähintään yksi eri mieltä oleva. Puolustaja. Olet normaali. Jatka samaan malliin.

Vierailija
2/8 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä muitakin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sitä epänormaalina, vaan pidän suurimman osan naisista käytöstä epänormaalina.

Olen saanut parhaat naispuoliset ystäväni niin, että ainoana olen puolustanut heitä, kun muu naislauma on alkanut kiusaamaan. Siinä tilanteessahan yritetään kiusata minuakin ja sehän on vain merkki minulle, että nyt osuu ja uppoaa! Kerron aivan suoraan näille naisille, että he ovat kateellisia, pahansuopia, heikon itsetunnon omaavia, kieroja, juonittelevia, ihmissuhdepelejä pelaavia, vailla omia mielipiteitä ja niiden puolustamista, juoppoja ja ties mitä vielä. En hauku, mutta vastaan oikeassa kohdassa, että näen kyllä heidän lävitseen, että mitä kadehtivat naisessa, jota yrittävät kiusata. Jo on mennyt suut kiinni, kun eivät ole saaneet otetta minusta! Tämän jälkeen olen sanut edes vähän kunnioitusta ainakin osalta heistä.

Vierailija
4/8 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

on outoa jos se alakynnessä oleva nainen on sun mielestäsi väärässä ja silti puolustat ihan vaan sen takia että muut on sitä vastaan.

Vierailija
5/8 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme maailmassa elät kun siellä ystäväpiireissä otetaan jatkuvasti joku yksi silmätikuksi ja kiusatuksi ja varatut tuttavamiehet useinkin yrittää. En ole ikänäni nähnyt kumpaakaan, vaikka ihan normaalin sosiaalisen elämän olen elänyt.

Vierailija
6/8 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on outoa jos se alakynnessä oleva nainen on sun mielestäsi väärässä ja silti puolustat ihan vaan sen takia että muut on sitä vastaan.

En tarkoita että väittelytilanteissa puolustaisin, vaikka nainen olisi väärässä, vaan esim. sellaisissa tilanteissa, joissa naista kohdellaan asiattomasti, eli ts. kiusaamalla tätä.

Ap

Vierailija
7/8 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme maailmassa elät kun siellä ystäväpiireissä otetaan jatkuvasti joku yksi silmätikuksi ja kiusatuksi ja varatut tuttavamiehet useinkin yrittää. En ole ikänäni nähnyt kumpaakaan, vaikka ihan normaalin sosiaalisen elämän olen elänyt.

Olen ollut elämäni aikana muutamassa naisvaltaisessa työpaikassa ja herranjestas sitä kiusaamisen ja nokkimisen määrää!

T:Nokittu

Vierailija
8/8 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut elämäni aikana muutamassa naisvaltaisessa työpaikassa ja herranjestas sitä kiusaamisen ja nokkimisen määrää!

T:Nokittu

Minä olen tälläkin hetkellä tuollaisessa työporukassa. Huh huh, uuvuttavaa on. Ketähän huomenna haukutaan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän