Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 20v mies ja kaikki merkit viittaavat siihen, että mulla on klinefelterin syndrooma tai ainakin alhaiset testot

Vierailija
05.04.2018 |

Oon aina ollu nuoren näköinen ja pieniluinen.

Niin olen myös yhä.

Ulkoisia ominaisuuksiani:

- pituus 173-175cm.
- Jalan sisämitta liki 90cm muistaakseni tarkalleen 87cm.
Eli mulla on pitkät jalat, myös käteni ovat pitkät pituuteeni nähden.

- painan 62-64kg. Kävin vaa'assa joka kertoo lihasmassan niin mulla lihasmassa 38% joka hyvin heikko miehillä, sennsijaan rasvaprosentti oli 28% eli yli normaalin. Mulla on aina ollu lihasmassa heikkoa ja lihakset pieniä.

- Luustoni on myös siro ja pääni on pieni.
Tässä luuston mittoja:
- ranteen paksuus 16 cm mitan ollessa löysänä ranteen ympärillä
- päänympärys 54-55cm
- rinnanympärys n. 90cm.

- mulla on pienet jalkaterävät jalat n. 24cm pitkät, joja taulukon mukaan vastaa 38 kokoa. Käytän 40 kokosia kenkiä sillä miehille ei valmisteta pienempiä.

- mulla on myös kapeat hartiat.

- ohut kaula eikä aatamin omenaa havaittavissa.

- penis levossa pieni: n.5cm, kuitenkin erektiossa n. 15-16cm, kivekset n. 4.5cm pitkät.

- myös hiukseni ovat todella paksut, vaikkaolen ihan suomalainen ja hiusraja on matala (joka painitaan myös oireeksi kliinegelterissä)

- kasvoni ovat nuorennäköiset ja posket aika pyöreät.

Karvoitus vähäistä naamassa vain muutamia hentoja partakarvoja leuan päästä, viikset ovat melko tummat, kainaloissa karvloitus myös melkoa hentoa mutta se on kuitenkin tummaa ja sitä on melko paljon..
Häpykarvoitus on vähäistä joka puska rajoittuu peniksen juurelle ja nousee vatsaa pitkin ylös about 4cm. Kun taas monilla miehillä karvoitus nousee napaan saakka.

Rinta eikä karvoitusta ole ollenkaan.

-ääneni on myös melko korkea. Etenkin jos jännitän esimerkiksi esiintymistä.

En oikein tunne itseäni mieheksi enkä oikein nuoreksi pojaksikaan.
En myöskään tunne naiseksi van musta tuntuu että olen joku epämääräinen välimuoto.

- mieleni on melko ailahteleva ja olen saanut kuulla olevani epämiehekäs, testosteroni tuoma "laukeus" puuttuu..
Olen myös herkkä ja liikutun aika helposti.

Kuitenkin olen hyvin voiva ja koen itseni pääsääntöisesti terveeksi.

Kukaan ei ole näihin piirteisiini koskaan puuttunut.

Osa ehkä selittyy sillä että olen vaalea hiuksinen joten myös karvoitus vähempää vaaleilla ihmisillä jne..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok?

Vierailija
2/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sä nyt kuulosta ihan tavan 180cm/90kg, 43 kengännumeroa olevalta parrakkaalta suomalaiseltamieheltä mutta sitten?

Olet itsesilainen. Jos koet itsesi terveeksi voit niin no proplem..

Jos asia kiusaa niin voithan sä tutkituttaa itsesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaakse?

Vierailija
4/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lääkärissä, niin sillähän se selviää. Ehkä saat jotain hormonihoitoa??

Vierailija
5/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää mittauttaa ensin testotasot. Jos ne ovat riittävän alhaiset, niin sitten varmaan tutkitaan tarkemmin.

Vierailija
6/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää noloa ku mua pidemmillä miehillä on mua pienempi jalka ja sirompi luusto :D ehkä oonkin mies

T. N18, 170cm ja jalkakoko 40

Vierailija
8/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat tosi paljon mun mieheltä! Hän kävi mittauttamassa testotasot minun pyynnöstäni 40vuotiaana, mutta tasot oli ihan normaalit. En tiennytkään että tuollainen syndrooma on olemassa? Mutta kaikkihan me ollaan yksilöitä, on olemassa miehekkäämpiä naisia ja myös vähän feminiinisempiä miehiä. Niin kauan kuin se ei sinun elämääsi haittaa niin eihän tuo mitään :) Testotasot voi käydä mittauttamassa oman mielenrauhan vuoksi. Minä passitin mieheni testeihin haluttomuuden takia, koska luin että alhainen testo saattaa aiheuttaa sitä. Mutta koska mitään ei löytynyt niin yksi luonteenpiirre varmaan sekin sitten :)

Vierailija
9/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klinefelter kannattaa kyllä tutkituttaa (jos on vahvoja perusteita epäillä sitä), koska syndroomaan liittyy se, että lisääntymiskyky lakkaa hyvin nuorella iällä. 20 vuotiaana vielä se kyky voi olla tallella ja silloin pitää ottaa sukusolut talteen.

Vierailija
11/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää mittauttaa ensin testotasot. Jos ne ovat riittävän alhaiset, niin sitten varmaan tutkitaan tarkemmin.

Testosteronilisää ei kannata otta jos aikoo jossain vaiheessa hankkia lapsia. Se nimittäin surkastuttaa kivekset ja tuhoaa siittiötkin. 

Vierailija
12/12 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Testosteronilisää ei kannata otta jos aikoo jossain vaiheessa hankkia lapsia. Se nimittäin surkastuttaa kivekset ja tuhoaa siittiötkin. 

Siitä voi palautua esim hcg hoidolla hedelmälliseksi.

Ja jos testot on alhaalla niin todellakin kannattaa ottaa, koska huonoilla arvoilla elämä on yhtä kitumista ja todennäköisesti ei edes jaksa kiinnostua etsimään parisuhdettä ym.

Itsellä oli alhaiset arvot vuosia ja kun lopulta pääsin hoitoon niin ero on kuin yöllä ja päivällä.

Suomessa arvoja tulkitaan usein väärin.

Eli vaikka 20 vuotiaalla olisi jatkuvasti 80-vuotiaan arvot, kaikki on ok jos arvot on pikkuisenkin viitearvojen sisällä.

Koska samaa viitearvoa käytetään käytännössä 18-80 vuotiaille.

S-teston viitteet on yleensä 10-38, ja nuorilla olisi hyvä olla 20+ tasolla, mutta esim 11.0 tulkitaan vielä normaaliksi vaikka on jo todella huono ja aiheuttaa useimmille oireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi