Lapsi joi kuravettä, mitä odotettavissa
Siis kyse ei ole taaperosta vaan esikouluikäisestä lapsesta. Hoitokaveri oli kerännyt juuria, multaa ja kuraa sankoon ja lapsi oli sitten juonut tätä. Googlettelin äsken ja luin, että joitakin lapsia on kuollut maasta saamiinsa bakteereihin. Olin todella vihainen lapselle ja nyt olen lähinnä ahdistunut, että mitähän tästä seuraa.
Kuinkahan nopeasti vakavat oireet alkaa jos saanut jonkun ärhäkän bakteerin?
Kommentit (20)
Anna sille silliä jälkiruoaksi. Ei kai sillä ole väliä, missä järjetyksessä ne nautitaan.
Lapset on iät ja ajat juoneet kuravettä. Siinä kurassa kasvaa perunat ja porkkanatkin.
Ottiko aprillipäivän ihan liian tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään etanaa syönyt?
Tämä nyt oli viimeisimmät uutiset huomioiden vähän turhan julma komentti.
Erittäin suurella todennäköisyydellä ei tapahdu yhtään mitään. Toki likaisessa vedessä voi olla taudinaiheuttajia, mutta toisaalta niitä voi olla missä tahansa.
Suurempina määrinä epäpuhtaudet vaikuttavat varmasti, joten pääsääntöisesti suosittelen muita juomia.
Odotettavissa on terve allergiaton aikuinen.
Omista lapsistakin (ovat jo aikuisia, joilla omia lapsia) tervein on se, joka hörppi kuravettä, rypi lätäköissä ja mudassa, maistoi koiranpaskaa ja söi kissan ruuat. Kaksi muuta olivat ylisiistejä lapsina ja allergisia flunssaimureita aikuisina.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyse ei ole taaperosta vaan esikouluikäisestä lapsesta. Hoitokaveri oli kerännyt juuria, multaa ja kuraa sankoon ja lapsi oli sitten juonut tätä. Googlettelin äsken ja luin, että joitakin lapsia on kuollut maasta saamiinsa bakteereihin. Olin todella vihainen lapselle ja nyt olen lähinnä ahdistunut, että mitähän tästä seuraa.
Kuinkahan nopeasti vakavat oireet alkaa jos saanut jonkun ärhäkän bakteerin?
Aprillia aprillia syö siiliä ja juo kuravettä
Lapseni ehti pienenä tunkea suunsa täyteen koiran paskaa. Eipä tullut mitään oireita, vaikka niitä pelkäsin. Kuraveden juomisesta en kyllä edes pelästynyt.
Käytännössä kaikki lapset on juoneet kuravettä moneen kertaan. Ne jotka ei ole on luultavasti moniallergisia astmaatikkoja.
Miks ihmees oot vihane sille? Häpeä
99,9% varmuudella ei tapahdu yhtikäs mitään.
No jos lisätään sitä ahdistusta ja kerrotaan aikuisiakin kuolevan maasta saatuihin bakteereihin. Eikä ne ees juonu kuravettä 🤷♂️
Kuravettä, multaa, hiekkaa kaikkea maassa olevaa on tullut maistelu. Tongittu ja kaivettu ties mitä maasta. Kyllä on ihmiset vieraantuneet normaaleista lasten touhuista, kun viedään vain liikuntakeskuksiin ja soitto tunneille.
Ai että oikein vihainen ja ahdistunut..??!
Jösses mammat on sekaisin ja elämästä vieraantuneita🙄
Joopa Joo. Kolme vuotta tuostakin kulunut.
Luultavasti yhtään mitään ei tapahdu :) aika moni meistä on joskus juonut kuravettä.