Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri toivoo liian "kalliita" lahjoja

Tamperelainen
05.04.2018 |

Mun luokka kaveri toivoo meikkejä lahjaksi. Sano et ei kelpaa mikää halpa essencen vaa pitää olla jotain nyxin. Onhan nyx aika halpa mut Äiti Anto lahja rahaa vaa 10€ ja enhän mä nyt sillä saa oikeen mitään. Se halus myös beayty blenderin ja se oli ainoo mis suostu joustaa se sano näin "ei tarviii olla aito voi olla emotionista joku halpa 6 Euroo maksava". Sanoin tohon vaa ok. Sil on mun käsittääkseni aika rikas perhe käy melkee joka viikko hakee Adidaksen vaatteita. Ja sil on aina uudet kengät. se täyttää 14 ja ite oon 13

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori vielä noi kirjoitus virheet

Vierailija
2/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta lahjaa ollenkaan. Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos veisit lahjaksi jotain syötävää? Joku hieno, erikoisempi suklaalevy vaikkapa.

Vierailija
4/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole provo, niin opeta kaverillesi, että lahjoja ei toivota. Niitä saadan jos saadaan ja toinen ostaa mitä itse haluaa. Ostat meikkejä 10 eurolla, jos kaverille ei kelpaa, niin hankkiudu hänestä eroon.

Vierailija
5/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

10e saa jo nyxiltä huulipunan

Vierailija
6/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita kaverille sun budjetti ja kysy mitä haluaisi, tai anna se kymppi kaverille kortin kanssa. Paljon Onnea.

Vierailija
7/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki 10e lahjakortti. Tai laita onnittelukortin väliin se 10e seteli. Kaverisi ostaa rahalla mitä tykkää. Problem solved.

Vierailija
8/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen kommentteja! Ei kai kukaan kavereille anna rahaa lahjaksi? Korkeintaan lahjakortteja mutta sekin musta outoa, ellei ole joku hemmottelulahjakortti tms.

Voisitko ostaa sen 6e blenderin ja karkkipussin? Tai vaikka tuon huulipunan mitä joku ehdotti? Käy siellä nyxissä kattelemassa mitä kivaa kympillä löytyisi :)

Vierailija
9/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas sulla nirso kaveri. Ja huonotapainen. Normaalisti ei ole tapana luetella asioita jotka ei kelpaa lahjaksi.

Anna sille se kymppi (tai pidä itse, ei huono idea sekään) ja sano että ostaa itse mitä tahtoo niin ei tule väärää..

Vierailija
10/10 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelainen kirjoitti:

Sori vielä noi kirjoitus virheet

Kirjoitusvirhe on yhdyssana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän