Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olaplex käsittely hiuksiin? Suosittele hyviä hoitotuotteita.

Vierailija
05.04.2018 |

Laitoin itse joku aika sitten huppuraidat ja hiukset ei siitä tykänneet. Päällihiukset on tosi kuivat. Myös latvat. Olen vuosia kasvattanut hiuksia ja kerran pari vuodessa olen käynyt kampaajalla laitatuttamassa raidat ja samalla on leikattu. Joskus ihan kymmenisenkin senttiä koska tavoitteeni oli saada terveet, vahvat ja tasamittaiset hiukset.
Nyt minulla ne on mutta tosiaan kuivuus vaivaa niitä nyt.

Mietin sen olaplex käsittelyn ottoa mutta olen lukenut että olisi vain hetkellinen vaikutus. Onko näin? Minulle se on joskus raidoituksen yhteydessä tehty muttei koko päähän vaan ainoastaan raitoihin.

Sitten hiustuotteet. Mitä suosittelisit kuiville, pitkille hiuksille? Varsinkin hoitoaine ja hiuksiin jätettävä tuote.
Nyt kotiäidin budjetilla mennään eli onko joku markettituote ollut hyvä? Nyt on joku gliss violetti suihke muttei kosteuta riittävästi.

Latvoista varmaan täytyy se viitisen senttiä raaskia leikata.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän huppuraitoja ole enää tehty sitten 80-luvun! Nehän pilaa hiusten rakenteet kun niitä kiskotaan muovin tai kumen läpi!

Pensseli käteen, hyvä ihminen ja tee balayage-raitoja sillä!

Vierailija
2/4 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut monilta että Olaplex oli joku some-hype eikä siitä ole oikeasti apua sillä totuus on se että mikään maailman aine ei korjaa vaurioitunutta hiusta kuin ehkä seuraavaan pesuun asti.

Leikkaa latvat ennenkuin ne vaurioituvat pidemmältä matkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän huppuraitoja ole enää tehty sitten 80-luvun! Nehän pilaa hiusten rakenteet kun niitä kiskotaan muovin tai kumen läpi!

Pensseli käteen, hyvä ihminen ja tee balayage-raitoja sillä!

Kaupasta tuon ostin ja siellä oli tuo huppu. Tykkään ohuista raidoista niin ajattelin siksi että tuo on paras vaihtoehto lopputuloksen kannalta. Mutta joo, huomattua tuli ettei kannattanut.

En kyllä itse ala enää raitoja tekemään.

Ap

Vierailija
4/4 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut monilta että Olaplex oli joku some-hype eikä siitä ole oikeasti apua sillä totuus on se että mikään maailman aine ei korjaa vaurioitunutta hiusta kuin ehkä seuraavaan pesuun asti.

Leikkaa latvat ennenkuin ne vaurioituvat pidemmältä matkaa.

Latvat leikkautankin. Ja onneksi hius on kuivaa vaan päältä raitojen kohdalta.

Sillä ajattelinkin että jotain olisi hyvinkin tehtävissä että saan taas elinvoimaiset hiukset.

Sinulla ei ilmeisesti ole kuitenkaan kokemusta olaplexistä?

Raitojen laiton yhteydessä se aibakin itsellä toimi. Mietin että kuinka auttaa koko päähän pelkästään, ilman värjäämistä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi