Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oikeasti hyvä deodorantti? Onko kenelläkään muulla aina kuuma?

Vierailija
05.04.2018 |

Mä hikoilen nykyään aivan järjettömästi, töissä. En tiedä onko tämä jotain hormonijuttua, koska raskausaikana oli ihan sama asia koko ajan. Ihan järkyttävää, kun töissä hiki valuu tissien välissä ja selkää pitkin, ihan kun reisiäkin pitkin valuisi.

Mikä on oikeasti hyvä deodorantti? Oon kokeillut vaikka mitä ja ei auta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla deodorantilla ei oo niin väliä, käytän ihan perus niveaa, dovee yms. Mutta illalla suihkun jälkeen laitettuna toimii todella hyvin seuraavana päivänä, mutta jos aamulla käy suihkussa ja laittaa deodoranttia, niin ei toimi lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut miesten dödöjä? Niistä saattaisi löytyä joku tehokkaampi. Apteekistakin saa jotain kainaloihin laitettavaa juttua, joka estää hikoilua tehokkaasti, mutta sitten se hiki taitaa puskea esiin muualta, joten ehkä se ei olisi sulle paras.

Mullakin on aina kuuma. Syytän asiasta nopeaa aineenvaihduntaa. Stressikin saa hikoilemaan. Samoin hormonit ja vaihdevuodet.

Vierailija
4/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miesten deodorantteja, ovat tehokkaampia ja tuoksuissa on valikoimaa kuten naisten dödöissäkin. Stikkiä kainaloihin ja rintavakoon, suihketta selkäpuolelle.

Vierailija
5/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.rexona.fi/products/variant/1232674/maximum-protection-clean-…

Paras mitä olen käyttänyt.

t. Kuuma-Aaltoilija

Vierailija
6/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on aina kuuma ja hiki valuu niin kannattaa testata kilpirauhasarvot. Kilpirauhasen liikatoiminta voi aiheuttaa kyseisiä oireita.

Vierailija
7/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deodorantti ei vaikuta hikoiluun, se vain poistaa tai peittää hajuja. Hikoiluun pitää olla antiperspirantti.

Vierailija
8/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deodorantti ei vaikuta hikoiluun, se vain poistaa tai peittää hajuja. Hikoiluun pitää olla antiperspirantti.

Niin, no suurin osa marketti "deodoranteista" on antiperspirantteja. Ei ole koskaan osunut kaupasta käteen deodoranttia.

Vierailija
9/9 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, no suurin osa marketti "deodoranteista" on antiperspirantteja. Ei ole koskaan osunut kaupasta käteen deodoranttia.

Ei pidä pyytää bensiiniä, jos auto polttaa dieseliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan