Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarja Smura - ero!

Huolestuttavan näköinen
05.04.2018 |

Lopulta jättivät erohakemuksen yhdessä 22.3.18.

Voimia Tarjalle.

Muistan kuinka ihailin Tarjaa kauneuden, rohkeuden ja räväkkyyden vuoksi silloin joskus, kauan sitten. Surullista, mitä sen jälkeen on seurannut. Tarjan käytös avioeronsa yhteydessä oli oksettavaa, toivottavasti ei samanlaista seuraa tästä erostaan nyt.

Pitkän aikaa on Tarja näyttänyt vähemmän hyvinvoivalta. En tarkoita liikakiloja, vaan esimerkiksi suurta nesteenkeräytymistä elimistöönsä. Silmäluomet ja kaikki aivan turvoksissa. Näyttää uupuneelta, kulahtaneelta, sairaalloiselta niin, etteivät paksuimmatkaan pakkelikerrokset peitä. Nestettä ilm. vatsassakin. Niin on pinkeä pömppö.

Ryyppääkö? Syökö liikaa lääkkeitä? Onko tutkituttanut verenpaineensa, maksansa, munuaistensa kunnon, otattanut laajat labrat?

Hyvää kuntoa noissa avioerojupakoissa tarvitaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin mallina aikoinaan ja tapasin paljon missejä ja entisiä missejä esim. näytöksissä. Osa heistä juonsi näytökset.

Tarja oli kaikista heistä ehdottomasti lämpimin, mukavin, herttaisin, ja ulkonäöltään niin aidon luonnonkaunis piirteineen, ja ne hiukset, nekin on pakko mainita erikseen. Harvinaisen paksut ja kiiltävät suomalaisella! 

Toivon hänelle kaikkea hyvää.

PS. Osa noista misseistä ei edes tervehtinyt minua vaikka tervehdin heitä, osa mittaili minua päästä varpaisiin nokat pystyssä ja ylimielisen oloisina.

Vierailija
2/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin mallina aikoinaan ja tapasin paljon missejä ja entisiä missejä esim. näytöksissä. Osa heistä juonsi näytökset.

Tarja oli kaikista heistä ehdottomasti lämpimin, mukavin, herttaisin, ja ulkonäöltään niin aidon luonnonkaunis piirteineen, ja ne hiukset, nekin on pakko mainita erikseen. Harvinaisen paksut ja kiiltävät suomalaisella! 

PS. Osa noista misseistä ei edes tervehtinyt minua vaikka tervehdin heitä, osa mittaili minua päästä varpaisiin nokat pystyssä ja ylimielisen oloisina.

Arvaan, ketkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smura on julkisuudessa puhunut, kuinka aviomiehen uskonnollisen yhteisön värittämä lapsuus ja tausta, ja työkuviot uskonnollisessa yhteisössä antoivat ikäviä mausteita liittoon. En ihmettele. Mistäköhän uskonnollisesta yhteisöstä oli kyse? Jehovan todistajista, Myöhempien aikojen pyhistä, lestadiolaisista, helluntaiystävistä? Olivat Smuran mukaan yrittäneet puuttua perheen arkeen ja halveksineet Tarjaa avoimesti. Ollut varpisti rankkaa.

Nyt Tarja hoida itsesi kuntoon ja aloita ihka oma elämä.

Vierailija
4/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaan, ketkä.

Niinpä :) Monenlaista ns. pyrkyriä mahtuu joukkoon, sellaisia jotka eivät selvästi siedä toisia naisia vaan hakeutuivat miesten seuraan, etenkin jos näillä oli isot puheet ja kalliit puvut päällä. Ikävää katsottavaa.

Vierailija
5/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kuka käskee pakata kolme lasta, jättää työpaikkansa ja muuttaa uuteen kaupunkiin jonkun miehen perään, jota ei edes tunne.

En ikinä toimisi noin. Ikinä.

Vierailija
6/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö smura hokannut tuossa ohjelmassa miten paljon muut missit ovat saaneet aikaan ja miten hyvässä kondiksessa ovat fyysisestikin. Ja paremmin säilyneitä. Hällä 'vain' uusperheen rivarielämää.. pääsikö taas julkisuuden makuun ja käyttää nyt tilannetta hyväkseen. Joo pääsi lööppeihin. Säälittävä tapaus..

Vierailija
7/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä eroa ny sit jauhaa joka tuutissa.

Vierailija
8/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yllättynyt hänestä positiivisella tavalla kaunis elämä ohjelmassa, tykkään eniten hänestä. ja lotta näkyvästä.

Vierailija
9/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin on muodostunut todella miellyttävä kuva Tarja Smurasta muutamien oikean elämän kohtaamisten kautta (Smuran missiuran jälkeen).  Se mielikuva vaan ei istu yhteen näiden lööppisekoilujen kanssa... en tajua, miksi avautuu yksityiselämästään lehdille! Kohtaamisten perusteella odottaisin häneltä jotain aivan muuta. Onkohan jotenkin vain niin pahasti kriisissä, ettei tajuakaan mitä tekee?

Voimia Tarjalle! Hoida elämäsi kuntoon ja älä avaudu kaikesta julkisuudessa!

Vierailija
10/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yllättynyt hänestä positiivisella tavalla kaunis elämä ohjelmassa, tykkään eniten hänestä. ja lotta näkyvästä.

nämä, ja Heidi myös, niin ihanan empaattinen ihminen, kaunis sisältä ja ulkoa!

Vierailija
11/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja suhmurasta onkin sitten tullu Tarja Suttura, on meinaan sen verta turvoksissa oleva täti että HuH HuH !

Muistan kun Tarja oli nuorena missi ja heevetin hyvän näköinen. Mutta nykyään vissiinkin vinkku-punkut sekä sidukat maistuu sekä voita ja suolaa syö suoraan paketista nyrkinsilmällä.

Vierailija
12/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarja suhmurasta onkin sitten tullu Tarja Suttura, on meinaan sen verta turvoksissa oleva täti että HuH HuH !

Muistan kun Tarja oli nuorena missi ja heevetin hyvän näköinen. Mutta nykyään vissiinkin vinkku-punkut sekä sidukat maistuu sekä voita ja suolaa syö suoraan paketista nyrkinsilmällä.

Sinä varmaan olet pysynyt ennallasi?

Vierailija
13/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tarjan kaltaisten sutturoiden täytyy saada rahaa. Siispä erotaan taas.

Vierailija
14/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja: "Markuksen taustan vuoksi meillä on osittain hyvin erilaiset arvot". Tässä sen näkee, että samanlaiset arvot on todella tärkeät! Vinkki: ei yhteen ennenkuin on nämä asiat kunnolla puhuttu ja selvitetty, ja jos liikaa eroja, ei kannata jatkaa suhdetta!

Vierailija
15/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaan, ketkä.

No, ketkä?

Vierailija
16/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Haapasalo jätti erohakemuksen. Seiska puhuu höpöjä... Tiedoksi vaan.

Vierailija
17/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolestuttavan näköinen kirjoitti:

Lopulta jättivät erohakemuksen yhdessä 22.3.18.

Voimia Tarjalle.

Muistan kuinka ihailin Tarjaa kauneuden, rohkeuden ja räväkkyyden vuoksi silloin joskus, kauan sitten. Surullista, mitä sen jälkeen on seurannut. Tarjan käytös avioeronsa yhteydessä oli oksettavaa, toivottavasti ei samanlaista seuraa tästä erostaan nyt.

Pitkän aikaa on Tarja näyttänyt vähemmän hyvinvoivalta. En tarkoita liikakiloja, vaan esimerkiksi suurta nesteenkeräytymistä elimistöönsä. Silmäluomet ja kaikki aivan turvoksissa. Näyttää uupuneelta, kulahtaneelta, sairaalloiselta niin, etteivät paksuimmatkaan pakkelikerrokset peitä. Nestettä ilm. vatsassakin. Niin on pinkeä pömppö.

Ryyppääkö? Syökö liikaa lääkkeitä? Onko tutkituttanut verenpaineensa, maksansa, munuaistensa kunnon, otattanut laajat labrat?

Hyvää kuntoa noissa avioerojupakoissa tarvitaan.

Huom! Tiedoksi otsikkoon viitaten. Haapasalo jätti erohakemuksen yksin!

Vierailija
18/18 |
05.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittaja X kirjoitti:

Huom! Haapasalo jätti erohakemuksen. Seiska puhuu höpöjä... Tiedoksi vaan.

Mitä seiska puhuu? Siis lehti, ei nettiversio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi