Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herätessä rumempi kuin illalla.. :(

Vierailija
03.04.2018 |

Hemmetti. Täytän kk päästä 36. Tarkkailen itseäni varmaan liikaakin mutta...
Onko kukaan keksinyt mitään "apuja" siihen että kun nukkuu ja herää aamulla niin silmien aluset on kaameat... ainakin kun katsoo sivusta puolihämärässä makkarissa. Ihan kunnon urat näkyvissä! Onneksi en vielä näytä pahalta edestäpäin mutta onko tälle mitään tehtävissä... ? Hitto en mä oo tottunut tällaiseen että aamulla ollaan kuin vessan seinästä revityn näköinen:D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiiänhän mä että on oikeitakin ongelmia olemassa... mut silti avauduin nyt tästä....:)

Vierailija
2/11 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä stressaa. Tuo ilmiö pätee useimpiin ihmisiin ihan iästä riippumatta. Sille on monta nimitystäkin, mun suosikki on tyynynkuva naamassa. Äkkiähän se siitä laskee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee laittaan redensity 2 filleriä silmänalusiin. Älä anna lekurin puhua ympäri käyttämään toista. Toi on se paras. Ongelmasi on ohi 5 minuutissa. Voi olla että joudut menemään ulkomaille. Lontoon Harley Street on parin tunnin lentomatkan päässä.

https://www.instagram.com/explore/tags/redensity/

Vierailija
4/11 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäys, sulla varmaan joku allergia joka turvottaa, mutta toi hoitaa ne oireet. Uudet lakanat ja tyynyt ja vaihto usein, sekä ilmanpuhdistaja/kostuttaja ehkä auttavat. EAP450 on paras minkä saa tavallisista suomikaupoista.

Vierailija
5/11 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on vääränlainen yövoide ja köytät sitä silmänympärillä vaikka ei pitäisi.

Ehkä käytät myös liikaa suolaa ja alkoholia ja liian vähän vettä, siis sisäisesti.

Vierailija
6/11 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä juon 2.5l päivässä, alkoa ehkä annos 2k kuussa.

Vierailija
7/11 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko huonosti tai liian vähän? Mulla ainakin aamulla hyvin nukutun yön jälkeen ulkonäkö on parhaimmillaan (siitä sitten iltaa kohti rapistuu :) ) . Jos taas jostain syystä olen nukkunut huonosti, se todellakin näkyy naamasta!

Vierailija
8/11 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa urat on isommat mitä pitempään nukun:( toki muuten olen sillon fressimmän näköinen. Tää ongelma on tullut vasta n viimesen puolen v aikana. Kai sitä sit vaa rupsahtaa :(

Vierailija
9/11 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin viime kesänä tähän samaan ongelmaan. Syynä ei ollut ikä, vaikka ensin niin pelsätyin (45) vaan se, että olin mökillä käyttänyt päivävoidetta myös yövoiteena ja tosiaan silmien ympärillä. Seurauksena hirveät pussit. Hävisivät, kun lopetin liian vahvan voiteen käytön.

Vierailija
10/11 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ihan silmänympärysvoidetta.. ainakin ennen sopinut ihan ok. Talvi kyllä kuivattanut ihoa entisestään ..

Vierailija
11/11 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku selällään, ei tule painaumia naamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme