Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuo Anna Puu on nykyään joka ohjelmassa?

Vierailija
02.04.2018 |

Taas tuolla Kuplassa selostamassa typeriä juttuja ja kikattelemassa omille jutuilleen. Muistuttaa ulkonäöllisesti nykyään Vaahteramäen Eemeliä, miksi? Ja joka ohjelmassa kuten Voicessa pitää pyrkiä olemaan esillä muiden esiintyjien ohi. Eikö ole enää keikkoja kun pitää joka kissanristiäisissä kekkuloida?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on ihana

Vierailija
2/7 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämätt olen tullut allergiseksi tuolle naiselle Voice of Finlandin perusteella. Siinä pilaa monen esiintyjän laulun hoilaamalla itse päälle ja hillumalla irti tuolista yrittäen viedä kaiken huomion itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna on ihana

Hyvä jos tykkäät. Itse en pidä hänestä lainkaan nykyään. Jotain epämiellyttävää tapahtunut muutaman vuoden aikana sekä hänen musiikissaan että olemuksessaan - jotenkin ylimielinen diiva nykyisin. Ja totta, ettei kannattaisi ehkä olla noin paljoa esillä joka ohjelmassa koska naama kuluu pahasti.

Vierailija
4/7 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin epämiellyttävä nainen. En tiedä miksi siltä tuntuu mutta vastenmielinen.

Vierailija
5/7 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko nykyinen miehensä Jukka Immonen saanut Annan myytyä näihin ohjelmiin? Mainosta musiikilleen ja tulevalle levylle?

Vierailija
6/7 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti on eilinen Kupla-ketju hävinnyt?! Anna varmaan ilmiantanut itse, kun hänestä ei tykättykään.

Vierailija
7/7 |
03.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti on eilinen Kupla-ketju hävinnyt?! Anna varmaan ilmiantanut itse, kun hänestä ei tykättykään.

Anna kertoi Kuplassa että hänen äitinsä lukee hänestä kaikki jutut keskustelupalstoilta ja ilmiantaa ne sitten hänelle. Varmasti ovat yhdessä poistelleet täältä montakin juttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi