Jos koirasi haukkuu ohikulkijoita, jotka pelästyvät ääntä, pahoitteletko?
Miten suhtautuisit ihmiseen, joka alkaa kiroilemaan koiralle?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
En pahoittele. Onko niitten pakko kävellä koiranulkoilutuspaikkojen lähellä. Kävelkööt muualla.
Niitä kutsutaan ihan kaduiksi ja poluiksi. Täällä ei ainakaan ole erikseen varattu koiranulkoiluttajille omia polkuja.
Kadulla tulee usein vastaan koiria jotka pelästyvät takkini karvareunuksista huppua ja haukkuvat. Kukaan koiranulkoiluttaja ei ole koskaan pyytänyt anteeksi. Enkä olettaisikaan, kun eivät itse hauku.
Joillain koirilla on haukku herkässä, kyllä tähän maailmaan ääntä mahtuu. Sellaisen räksän omistajahan ei voisi muuta tehdäkään, kuin lenkillä toistella puoleen ja toiseen "anteeksi, anteeksi, anteeksi"...
Se on sitten jo toinen asia, jos koira yrittää päälle hyökkiä.
Mä yleensä yritän keskittyä täysillä siihen koiran hallintaan ja koulutukseen, en ehdi huomioida kauheesti vastaantulijaa. Itsellä siis pieni, vielä aika nuori koira, joka reagoi herkästi ihan kaikkeen eli esim. lapset, juoksijat, pyörät, sauvakävelijät, lastenrattaat ja etenkin toiset koirat. Ei ole eka koira. Paljon saa töitä tehdä ja valtaosin on menty parempaan suuntaan, toiset koirat on vielä hankalia tai nopeasti läheltä suhahtavat pyörät. Mutta en siis ehdi anteeksi pyytämään, toivon, että kaikki menevät ohi ihan omaa tahtiaan ja jättävät meidät rauhassa opettelemaan.
Pahoittelisin.
Mutta paljon useammin on käynyt niin että ma-munaiset lapsineen kirkuu niin että koirani säikähtää ja yrittää hädissään hypätä kauemmas. Kerran oli jäädä auton alle. Mitään pahoitteluja en saanut.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelisin.
Mutta paljon useammin on käynyt niin että ma-munaiset lapsineen kirkuu niin että koirani säikähtää ja yrittää hädissään hypätä kauemmas. Kerran oli jäädä auton alle. Mitään pahoitteluja en saanut.
Miksi olet rasisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelisin.
Miksi olet rasisti?
Olenko mä rasisti sanoessani että suurin osa mun koiria kiusanneista, ärsyttäneistä, härnänneistä ihmisistä on musliminaisia kakaroineen? En ole se jolle aiemmin vastasit mutta vastaa nyt tähänkin kun vedit rasisti-kortin esiin.
En pahoittele. Onko niitten pakko kävellä koiranulkoilutuspaikkojen lähellä. Kävelkööt muualla.