Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhana vanhemmaksi, kannattaako?

Kannattako
02.04.2018 |

Tuli tuosta toisesta aloituksesta mieleen vaan. Olen itse 32vAvopuoliso 50 kymppinen. Hän ehkä haluaisi vielä lapsen, itsekin vielä kyllä. Molemmilla on omasta takaa lapsia, yhteisiä ei. Mieheni on todella terve, vireä ja urheilullinen ym. Jaksaa peuhata näidenkin lasten kanssa kyllä ym. Joista nuorin 8v.Onko liian myöhästä tehdä vielä yksi? Vai pitääkö vaihtaa miestä. Miehessä on kaikki muuten kohdallaan, tuntuu että olen löytänyt sen sielunkumppanin mutta haluaisin niin saada vielä yhden lapsen. Olin niin nuori kun sain nämä jo teinit exäni kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jos pystyt, me emme pysty. Lääketieteellisistä syistä. Kumpikaan.

Vierailija
2/3 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian nuori saamaan lapsia, jos sinun pitää kysyä siihen lupaa tällaiselta palstalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen suku pitkäikäistä tai sukurasitetta dementiaan? Jos nämä asiat on kunnossa niin voihan sitä harkita, mutta kannattaa pitää mielessä se että, vaikka mies on hyväkuntoinen nyt niin siitä ei voi päätellä minkälainen kunto on kymmenen vuoden päästä. Olisi hyvä jos teillä on sellainen tilanne, että pystyt pyörittämään kaikkea itsekin (taloudellisestikin), mikäli miehen kunto ja vireys jossain vaiheessa laskee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan