Joukkuekavereiden vanhemmat haukkuvat ja arvostelevat joukkueen toisia pelaajia kentän laidalla
Ihan kamala kuunnella, kun 10 v lapset harrastavat ja vanhemmat haukkuvat joukkueen lapsia kentän laidalla, jos vieras lapsi epäonnistuu, tai jos maalivahtina pelaava lapsi ei torju tarpeeksi hyvin, alkaa kentän laidalla ivaaminen ja nauretaan pilkallisesti lapselle. Lapseni pitää joulkueestaan, harkoista ja peleistä, mutta inhottaa suurin osa vanhemmista, koska en jaksa kuunnella lasten haukkumista, enkä haluaisi mennä enää katsomaan pelejä. Äidit tuntuvat vielä olevan isiä pahempia haukkujia ja arvostelijoita.
Kommentit (7)
Yleensä tuo on erikseen kielletty joukkueen säännöissä, jotta idiootitkin ymmärtäisivät pitää turpansa kiinni.
Itse en lastani tuollaisessa joukkueessa pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala kuunnella, kun 10 v lapset harrastavat ja vanhemmat haukkuvat joukkueen lapsia kentän laidalla, jos vieras lapsi epäonnistuu, tai jos maalivahtina pelaava lapsi ei torju tarpeeksi hyvin, alkaa kentän laidalla ivaaminen ja nauretaan pilkallisesti lapselle. Lapseni pitää joulkueestaan, harkoista ja peleistä, mutta inhottaa suurin osa vanhemmista, koska en jaksa kuunnella lasten haukkumista, enkä haluaisi mennä enää katsomaan pelejä. Äidit tuntuvat vielä olevan isiä pahempia haukkujia ja arvostelijoita.
Huvittavinta tossa on se, että maa on SUOMI. Fudiksen luvattu maa. Lapset haluaa harrastaa ja vanhemmat toivoo lapsistaan uutta messiä/ronaldoa. Valmentajatkin luulee olevansa Pep Guardiolia ja Sir Alex Fergusoneita. Tohon päälle vielä se, että noi kaikki luulee et lapset on Fc Barcelonan LA Masian koulussa.
Koko sonnan kruunaa HIEKKAKENTÄT.
Poikani on joutunut useamman kerran vieressä seisovien vanhempien ryöpytyksen kohteeksi. Vieressä seisovat vanhemmat ovat tarkoituksella haukkuneet poikani suorituksia, tietäen että kuulen. On tuntunut pahalta pojan puolesta. Paljon on mukaviakin vanhempia, mutta myös näitä ylikunnianhimoisia mahtuu joukkoon, jorka eivät näe omissa lapsissaan vikaa, mutta vieraiden lapset ovat syyssä joukkueen huonoon menestykseen. Lajina jääkiekko.
Tämä on syy, miksi en päästä lastani mihinkään joukkuelajiin.
En ole törmännyt tuohon missään joukkueessa. No en ole ollut monessa mukana. Parissa helsinkiläisessä.
Minä olen törmännyt tuohon kahdessa joukkueessa. Helsingissä. Hyvien pelaajien vanhemmat yleensä haukkuvat huonompia pelaajia, kun pilaavat pelit ja häviävät näiden ei niin hyvien pelaajien takia. Eikä tarvi olla edes joukkueen huonoin lenkki, vaan keskitason pelaaja, niin syyt laitetaan näiden piikkiin.
Ilkeää. Kyse on lasten harrastuksista, vanhemmat ottavat liian tosissaan.
Mun lapsen joukkueessa pahin on valmentajan vaimo. Vaimo käytännössä johtaa joukkuetta ja valmentajamies ihan tossun alla. Vaimo tekee päätökset kuka pelaa mitäkin paikkaa ja kuinka paljon saa peliaikaa. Ja vaimo päättää asiat aen perusteella, pitääkö jostain lapsesta vai ei, tai mitä mieltä on lapsen vanhemmista. Joulkueen vaiho on edessä syksyllä.