Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kuolleita haukkua?

Pettynyt
31.03.2018 |

Terve!

Olen tässä jo vuoden miettinyt,että saako kuolleita ihmisiä haukkua?.Tämä minun järkeeni todella epä kunnioittavaa itse en koskaan haukkuisi kuolleita ihmisiä.Tämä kaikki alkoi kun siskoni mies HAUKKUI kuolleen isämme. Ja tästähän kaikki riita alkoi,koska siskoni ei usko minua vaan hän uskoo omaa miestään.Mitä teen kun tämä minua rassaa ja Paljon.Minä olen saanut kristillisen kasvatuksen, että KUOLLEITA ei meidän perheessä koskaan haukuta.Ymmärrän kyllä,että jokainen joka on kuollut niin on saattanut tehdä virheitä,se ja selluttakoon,Mutta kysyn onko oikein haukkua kuolleita ja menettää välit? Jos henkilö on NARSISTI ja kun on NARSISTI niin pitääkö tätä sietää?En ole kuullut siskkostani 6kk mitään Koska minä olen se paska joka tämän kaiken sai aikaiseksi.Ja vitut sanon minä.MUN ISKONI mies on NARSISTi mutta sitä tämä mies ei tiedä että hänen kaksois veljensä on UMPI HOMO ja sitä hänen pojastaan ja yhdestä tytöstä tuleee olemaan.Homo sekä Lesbo.Muistakaa, että Kuolleita saa haukkua ja ja tehdä heillä ihan mktä vaan. Tämä. Joka kaiken aloitti asuu Oulussa joten VAROKAA miestä kassa jonossa joka on kalju ja lähemmös 50v hän haukkuu tiedän kuolleet hänet tapaa linnanmaan prismassa ja Raksilan prismassa hän sanoo ja minähän en sanomisiani pyydä anteeksi.MUISTAKAA kuolleita ei saa haukkua...KIITOS ja anteeksi.
muistakaa kuolleita ei saa hukkua.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
2/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos on aihetta.

Vierailija
4/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä niin paska teksti että sain silmä syövän

Vierailija
5/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAU vaan vainaat.

Vierailija
6/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pipipillerit. Ja kuolleiden kunniaa ei saa loukata.

Vierailija
7/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tietenkään, koska kuoleminen on pyhää ja he eivät voi puolustaa itseään." Reps!!

Vierailija
8/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nisi bene!

Vierailija
9/9 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolleita saa haukkua. Esimerkiksi jos se kuollut oli eläessään kusipää niin ei se siitä paremmaksi kuollessaan muutu.