Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi täällä on keskusteluja miseä toisia haukutaan, ja syrjitään, sekä ollaan epäasiallisia?
31.03.2018 |
NO? EIKÖ KUKAANSIIS MUKA OSAAA AUTTAA TAI, PUHUA? HÄH? MITÄ TÄ ON? WTF, WTF, WTF, WTF????
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Meillä on kai vähän huono olo. Kun mua syrjittiin ni aattelin et syrjimällä muita tilanne ois fiftysixty, mut ei se mennykkää nii. Auttaiskohan jos vähän trollailis viel...