Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Montako FB-kaveria sinulla on?

Vierailija
31.03.2018 |

Minkä ikäinen olet? Oletko tiukka siinä, ketä pyydät/ otat FB-kaveriksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

46, 52, joku syy pitää olla kaveriksi ottamiseen

Vierailija
2/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 joista 2 perhettä. Olen 27-vuotias nainen. Profiili on ns. salaprofiili että pääsisin katsomaan erään yrityksen sivuja jotka näkyvät vain rekisteröityneille. En pyydä ketään kaveriksi tai tee tunnuksillani yhtikäs mitään mutta 4 on jostain syystä itse pyytänyt kun kuullut tuosta profiilistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on n. 750, N 43

Tunnen kaikki jotka otan/pyydän, mutta en kaikkia kovin syvällisesti tietenkään.

Vierailija
4/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvan verran alle 1000.

Hyväksyn pyynnön vain niiltä ketkä tiedän/tunnen edes jollain tasolla.

Vierailija
5/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin 30. Tuttujani ja sukulaisia, sekä joitakin ystävieni tuttuja, jotka tiedän hyvin.

Vierailija
6/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 120 ja niistäkin suuri osa jotain bileissä kerran pari tavattuja puolituttuja

Vierailija
7/7 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 200. Olen 56 v. Tunnen suurimman osan fb-kavereistani live-maailmassakin. Mulla on kuitenkin joitakin entuudestaan tuntemattomia fb-kavereita, joiden kaveripyynnön olen hyväksynyt siksi, että heillä ei ole ollut kovin montaa fb-kaveria. Nämä ovat siis tulleet yleensä jonkun fb-ryhmän kautta. Olen ajatellut, että ehkä heillä ei ole live-maailmassakaan paljoa ystäviä tai kavereita ja koska ovat ryhmissä vaikuttaneet ihan kivoilta, olen hyväksynyt kaveripyynnönkin. Yhdestä heistä on tullut ihan aidosti ystävänikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä