Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huawei p9 älypuhelin

Vierailija
30.03.2018 |

Kertokaa kokemuksia! Kannattaako ostaa? Saisin kaverin kautta aika edullisesti tuon, mutta en ole koskaan omistanut mitään Huawein laitetta niin mietityttää.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä onko vastauksestani paljon apua kun P9 en ole koskaan omistanut. Sen sijaan minulla on P10 ja olen tosi tyytyväinen. Valttikortti tässä puhelimessa on valtavan hyvä kamera, jossa on tosi paljon (filttereiden lisäksi tietysti) säätömahdollisuuksia ja voi valita, haluaako käyttää kuvatessa automaattiasetuksia vai kuvata tuolla ammattimoodilla ja säätää asetuksia itse.

Muilta ominaisuuksiltaan vastaa oikeastaan lähes täysin Honor 9. Koskaan ei ole puhelin jumittanut tai buginut, toimii nopeasti. Muistia paljon ja hyvä suorituskyky. Käyttöliittymä mielestäni tosi selkeä ja tosi hyvin muokattavissa. Hauskoja koputus- ja rystystoimintoja (googleta jos on ihan vierasta asiaa). Tämä on toinen Huaweini ja olen ihan merkin fani jo, hinta-laatu ja hinta-ominaisuudet on todellakin kohdallaan verrattuna esim. Samsungiin.

Vierailija
2/3 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Honor P9 ja tykkään, en kuitenkaan ole mikään puhelinekspertti. Tämä on Lumian jälkeen eka Androidini joten en osaa verrata esim Samsungiin. Tämä puhelin on kuitenkin äyttömän kaunis, hyvä kamera, mielestäni toimii moitteettomasti. Pakkasta ei kyllä kestä yhtään, tämä todettiin myös jossain lehtijutun testissä. Puhelin tahkoaa aloitusnäyttöön kauniita vaihtuvia kuvia automaattisesti, en tiedä tekeekö Samsung näin ilman sovelluksen asentamista. Mutta näin kaunosielulle puhelin on ilo. Latautuu nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huawei Honor 8, akku temppuili pakkasella. Takakansi myös lasia, ehti mennä 6 kk aikana rikki 2 kertaan.