Mitä eroa on sillanpäällä ja työttömällä?
Kommentit (14)
Eihän sellaista käsitettä kuin minimi- / pohjapalkka ole olemassakaan, mutta lakia, joka velvoittaa ottamaan vastaan kokoaikatyötä, jossa palkkaus on pienempi kuin korvaukset ajetaan vauhdilla läpi. Ajatelkaa, miten hienoa olisi olla kokoaikatöissä yhden (1) sentin kuukausipalkalla saamatta mitään tukia, koska olet kokoaikatöissä - toisena vaihtoehtona on olla ottamatta töitä vastaan ja menettää kaikki tuet...
Vierailija kirjoitti:
Eihän sellaista käsitettä kuin minimi- / pohjapalkka ole olemassakaan, mutta lakia, joka velvoittaa ottamaan vastaan kokoaikatyötä, jossa palkkaus on pienempi kuin korvaukset ajetaan vauhdilla läpi. Ajatelkaa, miten hienoa olisi olla kokoaikatöissä yhden (1) sentin kuukausipalkalla saamatta mitään tukia, koska olet kokoaikatöissä - toisena vaihtoehtona on olla ottamatta töitä vastaan ja menettää kaikki tuet...
Kaikki inkkarit paenneet?
No hei, miks sä kävelet siitä? Kysyy hölmöläinen.
Koska olet idiootti! Vastaa toinen hölmöläinen.
Miksi näytät apelata? Kysyi Mr. Typerys.
Miten nii? Olen ilponen. Sanoi idiootti
No, oikeest miks oot tollane? Kysyi Mr. Typerys
Noku sä oot sellane uli tunnilla!....! Sanoi idiootti.
Sillanpää on Suomen menestyneimpiä artisteja, koska hän on myynyt kultaa, platinaa ja kristallia.
Jari on kuningas!! Räppi porukkat kiskoo kovana poikana budia, mutta Jartsa rännittää kaikessa hiljaisuudessa metaa suoraan suoneen. Muutenkin aika hc ukko...nesteytyspussit ja kaikki.
Haastettelussa oli hyvä kohta:
No voi herranjumala, enhän mä käytä kuin meta-amfetamiinia, en mitään muuta, herranenaika sentään...
Vähän sama kuin joku murhaaja sanois että voi herranenaika, en mä murhaa kuin lapsia, herranjumala sentään.
Työttömät on kohta siltojen alla.
ennen jengi narkkas sillan alla, nykyään sillanpäällä