Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi olet nauranut vatsanpohjasta asti niin ettei henki meinaa kulkea? :)

Vierailija
30.03.2018 |

En tarkoita nyt sellaisia hahahaaahaaahaaa-tyyppisiä, mitkä alkavat pyrskähdyksellä vaan ihan syvältä tulevaa naurua, mitä ei pysty heti edes lopettamaan? :)

Omassa elämässä viimeiset 9 vuotta ovat olleet äärimmäisen rankkoja ja jossakin kohtaa varmasti nauranutkin lasten ansiosta, mutta tänä aamuna en voinut hillitä itseäni. Se nauru tuli jostain niin syvältä ja alkoi täysin arkisen hauskasta, melkein tyhjästä asiasta. En saanut naurua loppumaan ja hetken jo mietin samalla, että nytkö se tapahtu, että pimahdin! :)
Mutta en jaksanut välittää vaan nautin hetkestä ja se oli ihanaa!

Mietin, että kuinka onkaan unohtanut tuollaisen täysillä nauramisen ja etten varmana ole ainoa. On surullista, että sellainen jää niin vähiin.
Sitä ajatellessa meinasi sitten alkaa itkettämään tuon nauramisen jälkeen, mutta sen hillitsin tällä kertaa. ;)

Olen todella paljon nähnyt vaivaa ja yrittänyt muuttaa elämäämme paremmaksi, hyväksyen oma esteellisyyteni sairauksien vuoksi eli ottaen ne huomioon, mutta ei silti antaa niille valtaa. Eli ne on olemassa ja arjessa huomioitava, mutta se siitä. Olen siis pyrkinyt helpottamaan arkea ottamalla ne huomioon. Olen selvinnyt kaikki voimat vieneestä ihmissuhteesta ja halunnut olla yksin ja olenkin ollut reilut 3vuotta ja koen sen olleen itselle ja lapsille tarpeen. Takana on sairastumiset, oikeudenkäyntejä, kipua, itkua, tuskaa, valvomista, pelkoa, pärjäämistä, selviämistä, mutta myös iloa lapsista ja jokaisesta pienestäkin askeleesta, irti menneisyydestä. Olen tehnyt kaiken yksin, läheisiä ei ole. Ne menetin viimeisen parisuhteen myötä ja loput sairastuttuani kun ei ollut aikaa ystäville.
Arki on ollut tasaista ja olen sen sellaisena pitänyt, olemme sen tarvinneet, mutta viime aikoina on alkanut tuntua toisinaan kuin kurkistaisin ulkomaailmaan ikkunasta ja annan auringon hetken häikäistä silmiin.
Olen joka päivä ulkona, käyn asioilla, kaupassa jne. mutta oli alussa niitäkin kuukausia kun en päässyt lähtemään kuin pitkin hampain.
Olen nauranut ja itkenyt, mutta huomaan olleeni vakavampi ja tajuavani toisten vitsit ja huumorin hiukan huonommin kun ennen eli olen ollut tosikko. Sisälläni asuu kyllä jossain piilossa edelleen huumorintaju, mikä toisinaan astuu esiin, mutta useimmiten pysynyt piilossa. Nykyään kuitenkin se uskaltautuu useammin pintaan.

Tämä aamu alkoi kuitenkin poikkeuksellisen hyvin ja olen siitä kiitollinen. :)

Voikohan tätä pitää sittenkin jonakin elpymisen merkkinä?

Nauretaan ihmiset ja nauretaan, vaikka yksin jos siltä tuntuu. Ihan liian vähän on tässä elämässä sellaisia hetkiä kun voi nauraa vedet silmistä valuen, saamatta hetkeen henkeä ja vatsalihakset kipeinä. Siitä saa voimaa ja muistaa taas miksi niin paljon yrittää. Siksi, että noita hetkiä kun naurattaa, tulisi enemmän. :))

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä nauran lasten kanssa ihan vedet silmissä sellaista hepulinaurua usein.

Se vaatii sen, ettei todellakaan voi pingottaa jatkuvasti, vaan täytyy antautua siihen lasten maailmaan.

Mielellään me aikuiset ollaan niin vakavia ja tosissaan aina, hönössä sitten on olevinaan hauskaa.

Nauran tilanteille ja perheen hassuille ilmeille.

Vierailija
2/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla on samantapainen tausta, vaikka erosta ja uuden, paremman elämän alkamisesta lasten kanssa on jo kahdeksan vuotta.

Enkä muista koska olen viimeksi nauranut itseni näännyksiin, mutta kyllä niitä kertoja on ollut, ja vuosi vuodelta muutun iloisemmaksi.

Tsemppiä sinulle, ja kevätaurinkoa ja makeita nauruja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä toisen välituntivalvojan kanssa.

Vierailija
4/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin. Väkinäisesti nauran ja välillä jopa nauran väkisin tekonaurua vaikka tekis mieli huutaa ja itkeä.

Mulla todettu yleistynyt ahdistuneisuushäiriö ja lievä masennus. Elämä on surkeeta räpiköimistä ja kärsimystä 24/7.

Vierailija
5/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen nauroin niin, että vatsa ja leukaperät veti kramppiin. Puhelut ystävän kanssa on varsinainen piristysruiske.

Vierailija
6/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista. Olen masentunut ja hymyilykin on mulle harvinaista, nauraminen vielä enemmän. Viime kesänä varmaan? Oltiin kaverin kanssa ravintolassa ja kaveri paskoi housuun. Silloin nauroin katketakseni.

Vierailija
7/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa näiden teennäisten hymynaamojen laittaminen otsikoihin.

Vierailija
8/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nauhoitin omia pieruja Iphonen sanelimeen ja sitten kuuntelin niitä.

Nauroin ihan kippurassa.

Vierailija
9/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks millä piristän itseäni arkena, on eduskunnan kyselytunnin katselu ilman ääniä ja jollain uuden päivän teksteillä.. Ihan sika hauskaa.

Vierailija
10/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nauranut itseni tikahduksiin kauan,liian kauan sitten.nauru saa itsensä elpymään vähän kuin itku.ja itkemistä tehnyt niin että joskus raskaana aamuna itken itkemistäni eikä siitä meinaa tulla loppua.surullista mutta totta.

Sain syöpädiagnoosin puolisen vuotta sitten.eikä juuri annettu toivoa paranemisesta.asun yksin ja pienellä eläkkeellä.sairastelun vuoksi vietin viime vuonna pari kuukautta sairaalassa.tämä vienyt voimia,ja jos tulevaisuudessa tarvitsen apua en tiedä kenen puoleen kääntyä.

Lisäksi ajatellut kuolla kotona rakkaiden tavaroitteni keskellä.kuulostaa materialistiselta,mutta saattohoitoon johkin osastolle en suostu menemään.

Ja päättäjät senkun jahkailevat eutanasian suhteen.minun elinaikana se ei toteudu.jos niin onnellisesti kävisi se varmaan saisi hymyn huulille.

Joskus youtube videoita katsellessa varsinkin eläinvideoita ja niiden hömppiä kommelluksia seuratessa nauran joskus,tälläisista pienistä ilon pilkahduksista saan voimaa jaksamiseen.kuulostaa hassulta varmaan ulkopuolisin silmin,mutta jostain saan iloa sentään.

Hyviä pääsiäisen pyhiä kaikille!

Vierailija
11/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi nauroin eilisiltana kun luin täältä ketjua "Mikä on nolointa, mitä sinulle on tapahtunut julkisella paikalla". Takana oli todella pitkä ja rankka työpäivä, aamuviidestä iltaseiskaan mutta kahlasin illalla koko ketjun läpi ja nauroin niin että olin vähällä pudota tuolilta, vesi tippui välillä silmistä niin etten saanut tekstistä kunnolla selvää. Kyllä, tuhnauttelu hississä on minun spesiaalini riippumatta siitä olenko yksin vaiko en.

Vierailija
12/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoessani telkkarista kreisikomediaa jonka nimeä en muista mutta Subilta se tuli ja oli "kaikkien uusintojen äiti", Rambo- parodia. Aivan posketon.

Vierailija
13/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni saa minut nauramaan niin että tikahdun. Olemme yli nelikymppisiä, ihan kunnon kansalaisia mutta samaa ei voi sanoa huumorintajustamme. Ulkopuoliset eivät sitä välttämättä tajua.

Viimeksi oli pakko lopettaa puhelu, kun meinasin tukehtua nauruuni.

Niinkin arkinen asia kuin tilin saldo paria päivää ennen veljeni laskettelureissuun lähtöä oli keskustelun aiheena.

Broidi: - Okei, tilillä on siis neljä euroa plussaa ja kaksisataa donaa velkaa. Olispa nää saldot toisinpäin.

Minä: - Milloin sulla on palkkapäivä?

B: -Toivottavasti ennen reissua!

M: - Milläs meinasit matkan rahoittaa?

B: - Aina mä jotain keksin. Onhan mulla avaamaton purkki Tummelia. Sillä kun reidet voitelee, niin eiköhän sillä muutama hissilippu irtoa!

Vierailija
14/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin, on siitä varmaan useampi vuosi. Enkä edes ole mitenkään masentunut tai mitään, en vain naura kovin usein. Hymyilen kyllä paljon.

Vierailija
15/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun ystävä lähetti whatsappiin hauskan kuvan meijän Ayia napa -reissulta. Siinä yks meistä neljästä tytöstä (n.17v?) istuu kännissä jonkun penkin/puupölkyn päällä, ja hänen eteensä on polvistunut ja pitää kädeestä n. plus 40v mies, se kuva on jotenkin niin hauska. :DDD

Vierailija
16/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mun ystävä lähetti whatsappiin hauskan kuvan meijän Ayia napa -reissulta. Siinä yks meistä neljästä tytöstä (n.17v?) istuu kännissä jonkun penkin/puupölkyn päällä, ja hänen eteensä on polvistunut ja pitää kädeestä n. plus 40v mies, se kuva on jotenkin niin hauska. :DDD

Sit täl tytöllä on semmonen facepalm-ilme ja tää mies kattoo kameraan. :DD

Vierailija
17/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luin ketjun munsalan kansallispuvusta. Ensin ihmetys, sitten ällistys, sitten hihitys ja muutaman sivun jälkeen repesin niin, että oli pakko pitää välillä taukoa.

Vierailija
18/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kissani ansiosta minua hymyilyttää ja naurattaa joka päivä (vaikka olenkin ollut puolet elämästäni vaikeasti masentunut ja tulevaisuudennäkymät ovat aika synkät).

Viimeksi taisin nauraa tikahtuakseni niin etten happea saanut kun kissa viime viikolla torkkui kaapin päällä ja kelli niin autuaasti että putosikin laidan yli kuin hidastettuna silmät suurina lattialle. Se oli hyvin koomista.

Vierailija
19/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kirjoitus. Mukavaa aurinkoista kevättä ja iloa ja onnea elämääsi😘

Vierailija
20/20 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla "norpat ja emättimet".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi