Laihtuuko nainen imettäessään?
Kommentit (11)
Ei todellakaan, minulta vei kaiken energian tuo imetys, pääsin eroon raskauskiloista vasta kun lopetin imetyksen vauvan ollessa 7kk, sitten lähtikin 13kiloa ihan vain vaunulenkkeillen pari kuukautta.
Kaikki 30 raskauskiloo lähti imetysaikana. Noo se imetys kestikin vuoden mutta alkuun ainakin tippui paino aika nopeasti kun ei muistanut / ehtinyt syödä ja kaloreita paloikin sitten ns. kahden edestä.
Raskauskilot (ei montaa) lähtivät imetysaikana vaikka söin 3 lämmintä ruokaa päivässä, kun oli kova nälkä. Muuten en todellakaan ole nopealla aineenvaihdunnalla siunattu.
Jos syö normaalisti niin laihtuu. Osa äideistä käyttää imetystä laihdutuskeinona eli syö mahdollisimman vähän niin laihtuu luurangoksi.
Jos imetysaikana mättää herkkuja kaksin käsin niin ei laihdu.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki 30 raskauskiloo lähti imetysaikana. Noo se imetys kestikin vuoden mutta alkuun ainakin tippui paino aika nopeasti kun ei muistanut / ehtinyt syödä ja kaloreita paloikin sitten ns. kahden edestä.
Ihmetyttää aina ihmiset jotka ei muista tai ehdi syödä, itse muutun niin kiukkuseksi että on pakko syödä tasaisin väliajoin ja imettäessä varsinkin oli koko ajan nälkä.
Tosi yksilöllistä tämäkin, toiset laihtuu ja toiset ei vaikka olisi syömättä mitään extra herkkuja.
Söin levyn suklaata joka päivä imetyksen alussa ja laihduin silti.
Mä laihduin paljon ja pystyi syömään mitä vaan eikä näkynyt missään. Nyt kun imetys loppumassa huomaa että rasvat tarttuu taas kroppaan.
Minä pudotin painoa molemmilla kerroilla. Varsin nopeasti normaalipainossa takaisin.
En tiedä laihduttiko imetys vai mikä, mutta paino tippui.
Ruokavaliossa en tehnyt mitään muutoksia.
Ei aina, minä lihosin.