Lehtitilaushuijaus
Tilasin typeryyttäni Fokus medialta lehden yli 3kk sitten verkon kautta, rahat meni mutta lehteä ei vieläkään kuulu.
Otin yhteyttä asiakaspalveluun lomakkeen kautta, ei vastausta. Sama homma sähköpostin kautta. Nyt aikani pommitettua huomasin, että kustantajan fb-sivujen ainoat positiiviset palautteet tulevat yhtiön omilta työntekijöiltä, ja kaikki asiakkaat ovat antaneet arvioksi yhden tähden. Tilauksen peruuttaminen on miltei täysi mahdottomuus ja asiakkuus tulee lopulta yllättävän kalliiksi.
Lieköhän tämä lainkaan edes laillista toimintaa.
Oletteko te joutuneet huijauksen kohteeksi?
Kokemuksia?
Kommentit (7)
Maksoitko luottokortilla? AINA luottokortilla tuollaiset!
Luottokorttiyhtiö palauttaa rahasi ja perii ne itse tuolta huijarifirmalta. Niitten bisnestä on turvata kortin käyttäjien rahat, josta hyvästä ne perii joka maksusta sen 2,5% provikkaa kauppiaalta. Eli siis ihmiset käyttää niit kortteja kun niillä on turvallista maksaa. Ei se VISAkaan tykkää jättää niitä rahojaan huijareille, joten ne hoitaa sen homman riittävällä karkeudella ettei kukaan yritäkään jättää maksamatta niille.
Ihmeellistä että suomessa tuollainen kusetus on edes mahdollista...
Pannaan koko firma.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä että suomessa tuollainen kusetus on edes mahdollista...
Pannaan koko firma.
Oletko huomannut että internet ei tunne valtionrajoja?
Ekana kannattaa tarkistaa, että on maksanut tilauksen oikealle tilille eikä sählännyt itse. Toiseksi kannattaa tarkistaa tilatun lehden ilmestymisaikataulu. Kolmanneksi ottaa yhteys asiakaspalveluun. Kuka hönökki kolme kk odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä että suomessa tuollainen kusetus on edes mahdollista...
Pannaan koko firma.Oletko huomannut että internet ei tunne valtionrajoja?
Suomalainen firma kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Ekana kannattaa tarkistaa, että on maksanut tilauksen oikealle tilille eikä sählännyt itse. Toiseksi kannattaa tarkistaa tilatun lehden ilmestymisaikataulu. Kolmanneksi ottaa yhteys asiakaspalveluun. Kuka hönökki kolme kk odottaa?
Kyllä maksoin, sain maksuvahvistuksenkin sähköpostiini.
Kyllä tarkastin ilmestymisaikataulunkin, tajuat varmaan että kerran kk ilmestyvän lehden olisi pitänyt saapua jo.
Kolmanneksi, otin yhteyden asiakaspalveluun kuten aloitustekstissäni mainitsin.
Neljänneksi, en ole vain "odottanut" tekemättä mitään.
Ap
valitus kuluttajaviranomaiselle