Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverit ilkeitä ja töksäyttelevät..muilla kokemuksia?

Vierailija
28.03.2018 |

Ootko vaan sinnikkäästi jatkunut vai oletko vaihtanut työpaikkaa? Jos olet, niin miten toimit?Tiedätkö, että puhuivatko työkaverit keskenään sinusta pahaa vapaa- ajalla ja jos puhuivat, niin mistä sait sen selville?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että puhuvat eivätkä mökötä. Suuttuvatko he helposti? Jos eivät, olet turvassa. Yritä itse olla avoimempi, suorempi, selväsanaisempi ja kerro mielipiteesi, ennenkuin mikään jää kaivelemaan!

Vierailija
2/4 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, on kokemusta. Lähin aikoinaan menemään tuollaisesta paikasta - ei oo kaduttanut! Turha se on olla paikassa, jossa on huono olla. Ennen ahdisti, nykyään on jokainen päivä tosi kiva, kun ympärillä on kivoja ihmisiä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että puhuvat eivätkä mökötä. Suuttuvatko he helposti? Jos eivät, olet turvassa. Yritä itse olla avoimempi, suorempi, selväsanaisempi ja kerro mielipiteesi, ennenkuin mikään jää kaivelemaan!

Niinpä! Hyvä, että puhuvat pahaa toisista, aivan oikein tehty. Taidat itse kuulua juuri tuohon AP:n kuvailemaan ryhmään, missä ei ole mitään tolkkua kunnioituksesta. Hanki elämä!

Vierailija
4/4 |
28.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei puhuta pahaa töissä, mutta meillä on erittäin suora jätkä siellä. Ei häpeile sanoa suoraan. Kerran erehdyksissäni huomautin hänelle yhdestä paperista joka puuttu, mutta kerkesin sanoa jo ennen kuin huomasin ettei se paperi puuttunutkaan. Sitten se alkoi, mitäs possu epäilee siinä etten toimita niinku pitääki. Olin naama punasena ja rukoilin hiljaa ettei vedä koko litaniaa läpi. Se hoitaa työnsä ja lähtee kotiin. Ei puhu kun työasioista eikä esim käy ruokatunnilla kenenkään kanssa syömässä. Häntä ei kiinnosta yhtään työpaikan muut ihmiset. Vuosien varrella se on palautellut ihmisiä maan rakoon jos erehtyy sanoa jotain. Se on kauhea litania minkä se pistää suusta ulos. Mutta se on oikeastaa aika huvittavaa kuunnella. Eilen se sanoi pomolle, että olisit vttu voinu ilmottaa sille konttorin muijalle ettei tarvinu mennä. Stana kun saa pyörii vttu ihan turhaan.. Pomo meni nauraen ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi