Mies kutsuu vauvaa haisunäädäksi. Sanoi, että vauva haisee niin pahalle, kun vaihtoi vaippaa, että se homma kuuluu minulle..
Ärsyttää! Pitää myös nenästä kiinni, jos on lähettyvillä, kun itse vaihdan vauvalle vaippaa. Kerran on myös sanonut, että " Minkä takia tuon piti tulla haisemaan ja sotkemaan meidän uuteen hienoon asuntoon". Mitä teen?
Kommentit (9)
Teet niinkuin kiltti vaimo, hoidat vauvan itse piilossa ja hymyilet kauniisti kun mies esittää perheenisää ulospäin.
Otat eron ja hoidat lapsen itse. Voi luoja mikä kakkapää äijä sulla, kelvoton isäksi ja puolisoksi.
Mulle ei miehenä oman vauvan hajut haittaa ollenkaan, kun se on niinkuin oma tuotos, mutta muiden kyllä. Ei tosin niin paljon, etten hommasta suoriutuisi.
No jos sua ei vaivaa, niin hoida sä se ja mies hoitaa vaan kun sä et voi. So simple!
Meillä on kaksi lasta, joista toinen on vähän reippaampi ja toinen niin hienohipiäinen, että inhoaa tiskienlaittoa. Saatiin jo aikoja sitten sovittua, että reipas hoitaa ne tiskit ja neiti-ihminen tekee siistimmät siivoushommat. Joten luulis sujuvan aikuisiltakin tehtävienjako. ?!
Miehesi on jäänyt lapsen tasolle. Hyi! Kakkaa! Häpeäisi, aikuinen ihminen. Itse hengitän sen aikaa vain suun kautta. Miehesi ei osaa?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei miehenä oman vauvan hajut haittaa ollenkaan, kun se on niinkuin oma tuotos, mutta muiden kyllä. Ei tosin niin paljon, etten hommasta suoriutuisi.
Vähän sama kuin oman pierun haju, eli ei haittaa. Eipä tarvitse tehdä isyystestiä.
No tottahan se puhuu.
Kyllähän paska haisee paskalta.
Meillä heitetään vauva aina kylpyhuoneen lattialle ja pestään suoraan letkulla/suihkulla