Tällainen juttu liittyen miekkoseen
Niin riitelemme koska miekkonen puijasi PIENESSÄ asiassa mutta en voi käsittää minkä takia pitää puijata, miksi kukaan ei vain voi olla rehellinen?
Noh, miekkosella on asiat kunnossa, on työ ja on muuttanut Suomeen joitain vuosia sitten. Jos siis on sanaansa luottaminen.
Ilman LUPAA ei voi työskennellä. Ymmärrätte varmaan XD.
Niin, olen vihainen miekkoselle mutta samalla kaipaan.
Olemme tulleet juttuun todella luontevasti livenä.
Kaikki on ollut luontevaa, paitsi s###i, koska sitä ei ole ollut XD.
Kommentit (18)
Minkä värisiä nappuloita sulla on? Haluan samoja.
Ei sun aloituksesta oikein ota selvää. Juttelisin miehen kanssa. Mun hälytyskellot kilkattaisi jos jo pikkujutuista valehdellaan, kertoo ihmisen mentaliteetista... Mites sitten kun tulee jotain isompaa vastaan? Jos ei uskalla olla rehellinen pienten asioiden suhteen. ..
Mähän sanoin sulle aiemmassa ketjussa joskus viikko sitten, että nuo kehitysmaalaiset tykkäävät valehdella ja huijata silmät kirkkaina länkkäreitä ja etenkin pohjoismaalaisia, jotka on näiden mielestä liian (tyhmän) rehellisiä. Silti sun piti päästä kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mähän sanoin sulle aiemmassa ketjussa joskus viikko sitten, että nuo kehitysmaalaiset tykkäävät valehdella ja huijata silmät kirkkaina länkkäreitä ja etenkin pohjoismaalaisia, jotka on näiden mielestä liian (tyhmän) rehellisiä. Silti sun piti päästä kokeilemaan.
Niin mutta jutun juoni onkin se, että en ole tyhmä XD. En ole missään vaiheessa luottanut, kun en edes tunne tyyppiä kuin nimeltä. Tai siltä nimeltä minkä hän on kertonut XD. Eivätkä kaikki länsimaalaisetkaan ole samasta puusta veistettyjä !
Ei juma miekkoshullu XDDD mis oot ollut?
Vierailija kirjoitti:
Ei sun aloituksesta oikein ota selvää. Juttelisin miehen kanssa. Mun hälytyskellot kilkattaisi jos jo pikkujutuista valehdellaan, kertoo ihmisen mentaliteetista... Mites sitten kun tulee jotain isompaa vastaan? Jos ei uskalla olla rehellinen pienten asioiden suhteen. ..
Niin, siksi ajattelinkin että parempi olla ilman häntä.
Miekkonen ei kyllä ole ollut sinänsä mitenkään lipevä eikä ylistänyt minua maasta taivaisiin. Toki hän on ollut suorapuheinen, mutta ei mikään runojen lausuja XD.
Vierailija kirjoitti:
Täällä se on koko ajan ollut. On vain keskittynyt enemmän muihin provoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
XDD Olen elänyt elämää ja tavannut miekkosen muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin muihin? Ja mihin PROVOIHIN? XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vaan nähnyt herkeen :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta jutun juoni onkin se, että en ole tyhmä XD. En ole missään vaiheessa luottanut, kun en edes tunne tyyppiä kuin nimeltä. Tai siltä nimeltä minkä hän on kertonut XD. Eivätkä kaikki länsimaalaisetkaan ole samasta puusta veistettyjä !
Stupid is as stupid does. Menit härkkimään etelän hetelmää, vaikka sua varoitettiin, ja poltit näppisi. Ja jo nyt sieltä tuli ekat valheet ja syytökset vielä kaupan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stupid is as stupid does. Menit härkkimään etelän hetelmää, vaikka sua varoitettiin, ja poltit näppisi. Ja jo nyt sieltä tuli ekat valheet ja syytökset vielä kaupan päälle.
Tiesin mitä teen XD Että itse olet tyhmä!
Kauheeta tekstiä, menee pointti jo ohi kun keskityn vaan et apua taas MIEKKONEN ja XD. Kuka kutsuu miestään miekkoseksi? Olet joko provo, todella nuori tai hieman vajaa. Mikä näistä?
Nyt on vahvahkot tunteet pelissä ja ottaa hieman kupoliin! Parempi lienee ilman miekkosta, joka ei osaa edes ottaa vastuuta puijauksestaan vaan yritti syyttää minua asioista XD.
Meillä on nyt jonkin aikaa pidempi välimatka eikä tavallaan mahdollisuutta tavata, ellen minä mene miekkosen luokse (ja en tietenkään mene XD).
Menköön itseensä siellä missä nyt on.