Miksi jotkut keksivät viikonpäiville tyhmiä juopponimiä, jotta saavat hyvän syyn juoda viikolla?
Kommentit (14)
Mä en tarvii mitään tekonimisyitä😂
No etkö vielä ole kuullut sitä, että ainahan ne alkkikset ne omat syynsä sille juomiselleen kehittelevät,, tai vaikka sitten keksivät ...
Vierailija kirjoitti:
Ilman hauskaakin voi olla viinaa.
Humala ilman viinaa on teeskentelyä.
Minä juon vain juhlapäivinä.
Tänään sohvakalustoni täyttää 3v 2kk, joten kippis!
Ilman hauskaakin voi olla viinaa.
Koskaan ei ole väärä päivä olla ottamatta
...yms
siis ryyppäämään, ryyppäämään joka päivä sännätään :)
Koska on noloa olla alkoholisti, mutta kun väännät sen vitsiksi niin se on ok :)
Kaikista tuota harrastavista alkkiksista sen ongelman tosin näkee jo kilometrin päähän.
Juomiseen liittyvien asioiden eufemisointi on merkki alkoholiongelmasta.
Mitä tekosyitä?
Ei tarvitse mitään tekosyitä. Sen kun juo vain.
Ainoastaan amatöörit tarvitsevat tekosyitä juomiselleen. Aito alan mies juo jos sattuu huvittamaan ja siinä ei mitään pikkulauantaita tai kalenterijuopotteluja tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan amatöörit tarvitsevat tekosyitä juomiselleen. Aito alan mies juo jos sattuu huvittamaan ja siinä ei mitään pikkulauantaita tai kalenterijuopotteluja tarvita.
Jep, jep. Tajusin ettei mun ole mikään pakko tylsistyä selvinpäin. Hain laatikollisen (3 l) punkkua niin onpahan jotain hupia. Pahkasika myi aikoinaan kunnon tekosyy kalenteria. Siihen oli merkitty kaikki mailman juhlapäivät jos sattui tarvimaan syyn juomiseen.
Mikä on suomessa ryyppäämistä? Etelä-Euroopassa on normaalia juoda lounaalla ja illallisella pari-kolme lasia viiniä joka päivä, eikä kukaan puhu koskaan mistään ryyppäämisestä.
Hanki parempaa seuraa.