Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko totta, että lapsettomilla pareilla sekä yksineläjillä on eniten kulutusluottoja yms kalliimpaa velkaa?

Vierailija
27.03.2018 |

Kasaantuuko maksuhäiriöt heille? Jos kasaantuu, niin mistä muusta se johtuu kuin yksin asumisen kalleudesta? Onko kulutustottumuksissa eroa?

Vai tulevatko lapset kalliiksi? Saavatko lapsiperheet paremmat etuudet vai käyttävätkö he varansa viisaammin? Näkevätkö he enemmän vaivaa, jotta saisivat elämisensä hinta-laatusuhteen paremmaksi ?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tästä vasta julkaistu tutkimus? En muista missä.

Vierailija
2/6 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tota Siltsun rehveltämistä katsoo, niin ihan onnellinen olen lapsensaannista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Lapsettomilla pareilla on suurempi  sijoitussalkku, kun se raha ei mene kersoihin.

Vierailija
4/6 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisellä ei ole puolison tuloja helpottamassa tilapäisiä rahaongelmia. Lapseton pariskunta ehkä uskaltaa ottaa enemmän riskejä lainojen suhteen. Lasketaanko lapsettomiksi sellaiset pariskunnat joilta on lapset otettu huostaan?

5/6 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että nuo pikavipit sun muut kasautuu nuorille, joilla ei ole vielä lapsia. Harvemmin niitä kai mitkään eläkeläiset ottaa, se on kuitenkin nuoremman sukupolven juttu.

Olen ymmärtänyt että nykyajan alle kolmekymppisille velkaantuminen ei ole enää sellainen häpeä, mitä se esim. minun ikäisillä on. Pidetään jopa ihan normaalina, että laskut kierrätetään ulosoton kautta.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
6/6 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinpana riskiryhmänä on  25-44 v. miehet ja eniten merkintöjä on nuorilla aikuisilla.