Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ns. merkkikäsilaukku yhdistettynä kulahtaneisiin ulkoiluvaatteisiin!

Vierailija
26.03.2018 |

Eikö jotkut tosiaan lainkaan katso, mitä pukevat päälleen tai mitä asusteita valitsevat, kun menevät ihmisten ilmoille? Tänään näin Prisman kauppajonossa erittäin homssuisesti pukeutuneen, raskaana olevan mamman. Mutta Michael Korsin käsilaukku :DD Ruokaakin lastattiin hihnalle kokonainen iso kärryllinen joten ainoa kulkuväline millä hän pystyi ne toimittamaan kotiinsa, oli auto.

Mistä lähtien siistejä käsilaukkuja on yhdistetty kulahtaneisiin verkkahousuihin ja johonkin ihmeelliseen ulkoilutakkiviritykseen? Miksei edes silloin, kun autolla liikkuu markettiin, halua pukeutua siististi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kuule jos ei raskausmahan vuoksi mahtunut villakangastakki päälle. Tai jos kaikki kamat oli työpäivän jäljiltä siinä Korsissa eikä jaksanut kauppareissun vuoksi tyhjentää. Tai jos ei kiinnosta paskan vertaa mitä sinä ajattelet kenenkin ulkoasusta ja homssuisista valinnoista. 

Vierailija
2/6 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kors ei edes ole mikään ns luksuslaukkumerkki. Eli hyvin voi yhdistää mihin vaan. En ehkä yhdistäisi esim mun YSLn iltalaukkua verkkareiden kanssa, mutta Kors on jo niin massamerkki joten miksi ei? Ap taitaa olla aika out. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kors ei edes ole mikään ns luksuslaukkumerkki. Eli hyvin voi yhdistää mihin vaan. En ehkä yhdistäisi esim mun YSLn iltalaukkua verkkareiden kanssa, mutta Kors on jo niin massamerkki joten miksi ei? Ap taitaa olla aika out. :D

No en ostaisi minäkään mitään Korsia mutta ihan sama mikä merkki se on, tuon tyyppinen käsilaukku yhdistettynä ulkoiluasuun on kyllä järkyttävän näköistä. No, itselläni ei ole tapana liikkua tuollaisissa vaatteissa missään ihmisten ilmoilla, kai olen sitten out :DD

Raskaana oleville muuten on äitiysvaatteita.

AP.

Vierailija
4/6 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit varmaa mut? Musta laukku mulla. Joo mies oli kipee ja jouduin lähteä yllättäen kauppaan. Avaimet ja lompsa aina valmiiksi laukussa.

Vierailija
5/6 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää kuljin raskaana ollessa kohtuullisen puhtaissa verkkareissa ja paidoissa hiukset joskus viikon sisään harjattuina nutturalla välittämättä hittoakaan mitä muut ajattelee.

Sitä sai uutta perspektiiviä elämään kosmetiikan suurkuluttajakin, aina ei tarvii olla tiptop prismas varten.

Vierailija
6/6 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kun et muuten ottanut kantaa siihen mitä tämä homssunainen Korseineen osti! Ostiko makkaraa ja pakastepizzaa vai luomupinaattia ja kauramaitoa, sitä jäin nyt lukijana miettimään.