Suhde varattuun mieheen?
Minulla on perheellinen kaveri, jonka kanssa päädyin samaan sänkyyn yhteisten juhlien lopuksi. Seksi oli todella hyvää humalatilasta huolimatta, mutta seuraavana päivänä oli hirveä morkkis tapahtuneesta. Puhuimme aamulla ja myöhemmin pariin otteeseen tapahtuneesta ja sovimme ettei sitä saa käydä ikinä uudelleen. En usko että mies on pettänyt puolisoaan ennen yhteistä yötämme. Nyt mies on kuitenkin alkanut ehdottelemaan seksiä uudelleen ja tavallaan minun tekisi mieli, koska se oli tosi hyvää. Mutta tiedän että se on väärin enkä todellakaan halua rikkoa miehen perhettä. Olenko ihan hirveä ihminen kun edes harkitsen asiaa? Minulla on yleensä valtavia luottamusongelmia kaikkien ihmisten suhteen, mutta tämän kyseisen miehen kanssa pystyn olemaan rennommin, oli kyse tavallisesta hengailusta tai seksistä.
Kommentit (14)
Sinähän olet jo rikkonut perheen, sekä omasi kuin myös hänen. Särö ei ehkä vielä näy, mutta se on silti olemassa.
Mun kaveri odotti 7 vuotta varatun miehen jättävän perheensä vuokseen. Aina puhui kaverilleni että ihan just on menossa viemään eropapereita, mutta koskaan niin ei vaan tapahtunut. Mies ei pitänyt lupauksiaan ikinä. Kaverini mielestä heillä "oli ihan mieletön kemia."
Itse huomasin jo parin vuoden jälkeen että ystäväni oli ainoastaan panopatja tälle miehelle. Lapsia hänen ei enää ole mahdollista saada.
Mieti haluatko tuhlata elämäs varattuun mieheen, voi olla että siitä ei jää mitään käteen muuta kun salaiset hetket jossain auton takapenkillä pusikossa.
Sitä minä pelkäänkin, että tulisiko minustakin pelkkä panopatja tälle miehelle. Uskon että tällä hetkellä hän kunnioittaa ja arvostaa minua aidosti. Itse en etsi parisuhdetta tai halua lapsia ainakaan vielä, ja mies myös tietää tämän. Järjellä ajatellen on niin selvää ettei tässä ole kuin yksi järkevä vaihtoehto, mutta jostain syystä päätöksen tekeminen tuntuu hirveän vaikealta.
Onko lisää kokemuksia vastaavasta tilanteesta?
ap
Ei kannata.
Jos eka kerta oli mahtava, toka ja sitä seuraavat kerrat on ihan pashkoja koska suunnitelmallisuus.
Voi voi.
Sun täytyy nyt ihan itse päättää miten edetä.
Mies ei takuulla jätä koskaan perhettään.
Sulle voi (yleensä) tulla tunteita - isoja - päätä itse kannattaako.
Jossain mielenhäiriössä aloitin suhteen varattuun mieheen. Kuvittelin etten rakastu, niinpä niin.
Tuosta on jo jonkun aikaa. En kadu, yhteiset hetket olivat upeita. Niitä tosin oli kokonaiskestoonsa nähden vähän.
Opetti arvostamaan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän olet jo rikkonut perheen, sekä omasi kuin myös hänen. Särö ei ehkä vielä näy, mutta se on silti olemassa.
Näin, ja mieshän ei ole rikkonut mitään, koska aina on naista syyttäminen.
Vierailija kirjoitti:
Mies on rikkonut oman perheensä, ei nainen. Toisekseen mistä päättelit ap:lla olevan oma perhe, jota rikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Perheen voi rikkoa vain perheessä oleva. Ei perheenisä ole joku tahdoton pyhimys, joka viedään. Kyllä hän itse menee.
Siitä vaan. Pääset leikkimään äitipuolta ja koet uusperheen onnen ja autuuden. Onnea!
Niin siis yhdessähän te särön olette syventäneet (edellä olevaan viitaten). Mutta jos sinulla on aina ollut luottamusongelmaa, mietipä miehen vaimon osaa kun saa selville että te olette toistuvasti pettäneet häntä selän takana. Nyt se vielä voi mennä erehdyksen piikkiin, mutta ei enää kun suunnitellaan lisää ja panostetaan salailuun.
Se, joka sanoo että hyvän avioliiton väliin ei kolmatta sovi, ei tiedä mistään mitään. Jokaisen avioparin välissä on vähän ilmaa jos on terve liitto.
Petetyksi tulemisesta toipuminen ei ole niin nopea "päätös" kuin pettäminen on pettäjille ollut. Puhutaan vuosista ja vuosikymmenistä. Siinä vaiheessa kun vaimo saa asian selville, ei mikään ole teidän välillänne entisellään. Mieskin voi nähdä sinut aivan toisessa valossa halpana ja helppona kaatona hyvän ystävän sijaan. Näin kävi omassa tapauksessani.
Jos vaimolle panosuhteenne on ok, niin sitten antakaa mennä vaan. Selvittäkään kuitenkin ensin, ennenkuin rikotte ihmisen perusluottamuksen täysin.
Kokemusta on. Tunteita tulee ja sitten onki ongelmia. Itselläkin sitoutumis ja luottamus ongelmat, ja olenkin miettinyt, että tälläiset ihmiset viehättyvät varatuista varmaan juuri siitä syystä etteivät ole saatavilla.
Älä pane uudestaan.
Sulla luottamusongelmia ihmisten suhteen??? Tuo mieshän nyt vasta luotettava on kun pettää puolisoaan. Vähän erikoinen käsitys sulla luotettavuudesta.
Älä ala suhteeseen. Kadut myöhemmin. Nyt voi tuntua mukavalta, mutta kymmenen vuoden päästä ei. Etsi parempaa seuraa, kyllä sitä löytyy. Unohtakaa koko episodi.