Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi olet? Näytät kuvassa paremmalta

Vierailija
26.03.2018 |

kuin luonnossa vai näytät kuvassa huonommalta kuin luonnossa? Jotkut näyttää kuvissa aivan eri persoonilta, en edes tunnistaisi jos en tietäisi. Sinkkumarkkinoilla voisi olla parempi kun tavattaessa mies yllättyisi iloisesti.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän kuvissa huonommalta, peilikuvasta pidän enemmän. Kyllä mustakin hyvän kuvan saa, mutta vaivaa se vaatii.

Vierailija
2/12 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Kuvissa näytän kamalalta mutta niin näytän myös, jos vahingossa näen oman peilikuvani. Se on sitten eri asia, kun tietoisesti katson peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei saa hyvää kuvaa. Olen kauniimpi luonnossa. Monet tinderistä ovat yllättyneet "jestas kun oot kaunis livenä" 😂

Vierailija
4/12 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on aina sanonut, että oisin tosi kuvauksellinen ja kehuu aina kun kuvissa näytän hyvältä :D

Eli luultavasti oon aina pettymys niille jotka haluaa kuvan perusteella tutustua.

Vierailija
5/12 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suurin osa ihmisistä näytä luonnossa paremmilta kuin kuvissa? He, jotka näyttävät kaksiulotteisissa kuvissa hyviltä, ovat sitten niitä erityisen valokuvauksellisia tyyppejä. 

Vierailija
6/12 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän molemmissa samalta. Kaunis niin luonnossa kuin kuvissa.

Vierailija
7/12 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luonnossa paremman näköinen. Sitten taas tuntuu, että ne jotka ovat kuvissa tosi kauniita, ovatkin luonnossa jotenkin pliisumpia ja huomaamattoman näköisiä.

Vierailija
8/12 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kuvissa kamalta, mutta en luonnossakaan mikään kukkanen ole. 

Vierailija
9/12 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä täälläkin se kuva on kauheampi. Oon huomannut, että kasvoihini tulee salamavalon kanssa varjoja niin, että huonot piirteet korostuu. Kyllä musta hyvä meikkaaja saa kuvauskelpoisen, mut normiolosuhteissa aivan kamalaa. Lapsena näytin ihan luurangolta kuvissa, kun olin laiha ja kalpea. Ei peilikuvassa esim. tummat silmänaluset niin korostuneet.

Vierailija
10/12 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini näyttää kuvissa herkältä nätiltä runotytöltä. Luonnossa tyttö on kuin elämän runtelema kovis, ei yhtään mitään samaa kuin kuvassa.

Vierailija
11/12 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ei saa hyvää kuvaa. Olen kauniimpi luonnossa. Monet tinderistä ovat yllättyneet "jestas kun oot kaunis livenä" 😂

Ei paljoa painoarvoa. Sanovat mitä haluat kuulla, jotta saisivat jotain sinulta.

Vierailija
12/12 |
26.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa painoarvoa. Sanovat mitä haluat kuulla, jotta saisivat jotain sinulta.

Kenen se pitää sitten sanoa että sillä on painoarvoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä